فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی خود نوشت: در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی که این روزها ترجیح می دهد به جای مصاحبه‌های رسمی و حرفه ای در فضای مجازی حرف‌هایش را بزند در اولین اظهارنظر پس از شکست استقلال در جام حذفی یادداشتی چند منظوره را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد:

*هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد.

*وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

*فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود.

*در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم.

*اهل بهانه‌جویی نیستم و مسؤولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند.

*باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آنها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.

*در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.

*به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

*در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی