• ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
  • کد خبر: 23064
ابوالفضل جلالی

مدافع چپ جوان سایپا با استقلال به توافق رسیده ولی هنوز موفق نشده رضایتنامه‌اش را از باشگاه سایپا دریافت کند.

به گزارش ایران پژواک، با توجه به جدایی میلیچ و نادری از استقلال این تیم برای فصل آینده خواهان جذب یک مدافع چپ است.

گزینه اول فرهاد مجیدی هم ابوالفضل جلالی مدافع آینده دار سایپا است. بازیکنی که با وجود سقوط تیمش عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و حتی توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

ابوالفضل جلالی در خصوص مذاکره با استقلال گفت: واقعیت این است که چندی قبل متوجه شدم در لیست فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال قرار دارم و باشگاه استقلال هم مذاکرات اولیه را با مدیر برنامه هایم انجام داد. مذاکرات وقتی جدی‌تر شد خودم هم با مجیدی صحبت کردم.

وی اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی و پر هواداری است و هر بازیکنی دوست دارد برای این تیم بازی کند. من مشکلی برای آمدن به استقلال ندارم و از این موضوع استقبال می کنم ولی چون تحت قرارداد سایپا هستم باید باشگاه سایپا رضایتنامه من را صادر کند.

جلالی ادامه داد: من چند سال در مجموعه سایپا بازی کردم و روزهای خوبی در این تیم داشتم و حتی از این تیم به تیم ملی دعوت شدم. فعلا مدیران سایپا با جدایی من موافقت نکرده اند ولی امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد تا من بتوانم کارهای مربوط به قراردادم با استقلال را انجام دهم. 

وی درخصوص اینکه مشکل سایپا برای فروش او چیست گفت: مدیران سایپا می خواهند در ازای دریافت پول به صورت قرضی به استقلال بروم ولی استقلالی‌ها می خواهند به طور قطعی مرا جذب کنند. 

مدافع آینده دار فوتبال ایران گفت: امیدوارم مدیران سایپا با من راه بیایند تا بتوانم پیشرفت کنم. امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد زودتر حل شود و بتوانم قراردادم را با استقلال نهایی کنم و افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را بدست بیاورم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی