آموزش آنلاین

معاونین دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی را اعلام کردند.

به گزارش ایران پژواک، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی این دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد، دستورالعمل «تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند. در این دستورالعمل در خصوص رشته‌های علوم پزشکی تاکید شده است که مدت دوره مقدمات بالینی رشته پزشکی ۳ نیمسال بوده که شروع آن پس از قبولی در آزمون جامع علوم پایه به طور معمول در دو نوبت مهرماه و فروردین ماه هر سال است.

همچنین، دوره کارآموزی نظام قدیم و جدید رشته پزشکی به ترتیب به مدت ۲۰ و ۲۱ ماه بوده که شروع دوره در دو نوبت مهرماه و فروردین ماه هر سال است.

دوره کارورزی رشته پزشکی نیز به مدت ۱۸ ماه بوده که شروع آن پس از قبولی در آزمون جامع پیش کارورزی دانشگاه آزاد به طور معمول در دو نوبت مهرماه و فروردین ماه هر سال است.

بر این اساس، ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد، از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۵ شهریور ماه سال جاری است. زمان شروع کلاس‌ها نیز از ۲۷ شهریور ماه اعلام شده است. 

دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۳ تا ۱۰ مهر ماه سال جاری نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند. 

زمان امتحانات رشته‌های غیرپزشکی این نیمسال از تاریخ ۱۸ لغایت ۳۰ دی ماه و زمان امتحانات رشته‌های گروه علوم پزشکی از تاریخ ۲۵ دی تا ۷ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

در تقویم آموزشی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم  سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آمده است که ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۹ لغایت ۲۱ بهمن ماه انجام می‌شود و کلاس‌های این نیمسال از تاریخ ۲۳ بهمن ماه آغاز خواهد شد. 

دانشجویان می‌توانند حذف و اضافه واحدهای خود را از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۵ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. 

برگزاری امتحانات رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در این نیمسال از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۹ تیرماه سال آینده و زمان امتحانات رشته‌های گروه علوم پزشکی از تاریخ ۴ تا ۱۶ تیر ماه سال آتی خواهد بود.

ثبت نام و انتخاب واحد دوره تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی نیز از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ تیر ماه سال بعد خواهد بود. 

امتحانات رشته‌های غیرپزشکی و پزشکی برای دوره تابستان سال بعد نیز از تاریخ ۵ تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی