• ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر: 23286
بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دوران بحرانی هستیم و باید به مشکلات هم بحرانی رسیدگی شود، بر ضرورت تسریع در روند صدور مجوز برای واکسن‌های داخلی کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایران پژواک، این مطلب را بهرام عین اللهی روز دوشنبه در نشست با محمدرضا شانه ساز رییس و مدیران سازمان غذا و دارو که به منظور بررسی مجموعه اقدامات صورت گرفته در این سازمان برگزار شد، عنوان کرد.

وزیر بهداشت پس از توضیحات رییس سازمان غذا و دارو و مدیران این مجموعه در خصوص ساختار، اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی سازمان در حوزه های مختلف درخصوص مجموعه اقداماتی که باید در این سازمان انجام شود، اظهاراتی را مطرح کرد.

وی با  بیان اینکه در دوران بحرانی هستیم و باید به مشکلات هم بحرانی رسیدگی شود، بر ضرورت تسریع در روند صدور مجوز برای واکسن های داخلی کرونا تاکید کرد.

عین اللهی با اشاره به تعداد مرگ و میر در کشور، بر ضرورت توجه به تولید داخل تاکید کرد و گفت: باید توجه ویژه ای به کیفیت داروهای داخل شود و در همین راستا اقدامات رسانه ای و فرهنگی متعددی انجام شود.

وی همچنین از بخش های مختلف سازمان غذا و دارو دیدن کرد.

 وزیر بهداشت روز گذشته(یکشنبه) نیز ضمن بازدید از مجموعه معاونت های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، در نشست های جداگانه با معاونین و مدیران زیرمجموعه هر معاونت، به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های پیش روی هر حوزه، پرداخت. 

وی در این دیدار گفت:‌ باید به سمت پیشگیری برویم زیرا پیشگیری مقدم بر درمان است و چنانچه می‌خواهیم مملکت رشد کند، باید در بخش بهداشت سرمایه‌گذاری کنیم.

عین اللهی همچنین ضمن تاکید بر تمرکز وزارت بهداشت برای توسعه و تقویت زیرساخت های برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در دوره جدید، بر انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ در اسرع وقت، تاکید و عنوان کرد که باید به سمت پیشگیری برویم، پیشگیری مقدم بر درمان است و چنانچه می خواهیم مملکت رشد کند، باید در بخش بهداشت سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی