بورس

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار بگیرد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار هفته پیش رو به چه صورت است؟

به گزارش ایران پژواک، بازار سهام هفته گذشته روند متعادل و مثبتی را داشت اما سه روز معاملاتی را با اصلاح شاخص کل گذراند. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار گرفت. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار هفته پیش رو به چه صورت است؟

جواد فلاحیان، کارشناس بازار سرمایه در پیش‌بینی هفتگی بازار سهام گفت: هفته آینده روند بازار سهام با پیشروی تک سهم‌ها خواهد بود و تحرکات متعادل و خنثی را برای شاخص خواهیم دید.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه هم در همین مورد گفت: بازار هفته آینده خنثی است و گروه فرآورده‌های نفتی و سیمانی پیشرو خواهند بود. همچنین محمد خبری‌زاده دیگر کارشناس بازار سهام هم معتقد است هفته آینده بازار خنثی رو به مثبت خواهد بود و تک سهم‌ها مثبت‌های بازار هستند.

حسین مرید سادات هم درباره بازار هفته آینده گفت: بازار هفته آینده صعودی است و گروه‌های پیشرو فلزات اساسی و شیمیایی‌ها هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی