کریم باقری

پرسپولیسی‌ها حاضر نیستند در هیچ شرایطی کریم باقری را از دست بدهند و همین مسئله در مورد تیم ملی ایران نیز صادق است.

به گزارش ایران پژواک، داستان حضور کریم باقری در تیم ملی ایران، کم کم دارد به یک سوژه یا مورد عجیب و لاینحل تبدیل می‌شود.

از یک طرف یحیی گل محمدی اصرار دارد در شرایطی که پرسپولیس وارد لیجگ قهرمانان آسیا می‌شود کریم باقری را کنار تیم داشته باشد و از طرف دیگر، دراگان اسکوچیچ هم تمایل دارد برای دیدار با سوریه و سایر بازی‌های تیم ملی، باقری ملی پوشان را همراهی کند.

ناهماهنگی ایجاد شده در این میان اما موردی نیست که تازگی داشته باشد و این گره ای بود که از ابتدا باید با دست باز می‌شد، نه اینکه با دندان سراغش رفت.

از اول کار مشخص بود پرسپولیسی‌ها حاضر نیستند به همین سادگی کریم باقری را از دست بدهند. او در پرسپولیس دستیار شماره یک نیست اما چهره ای همیشه حی و حاضر است که شوخی‌ها و تمریناتش کنار بازیکنان موردپسند همگان واقع شده و قاطعیت او در صحنه‌هایی شلوغ و جنجالی، به آرامش اوضاع کمک می‌کند.

در نتیجه طبیعی است پرسپولیس و یحیی گل محمدی نمی‌توانند از کریم باقری چشم پوشی کنند و ای کاش از همان ابتدا به فدراسیون فوتبال گفته می‌شد که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های مهمی که در پیش است، راضی به جدایی این مربی نیست.

وساطت عزیزی خادم برای بازگشت کریم باقری به تیم ملی تا امروز جواب نداده و خود کریم باقری هم نمی‌داند سرانجام باید به صورت فیکس در پرسپولیس بماند یا وسط کار، سری هم به اردوی تیم ملی بزند!

این اتفاقات بی تردید شایسته تیم ملی ایران نیست و پرسپولیس هم برای خودش برنامه ریزی کرده تا کریم باقری در جمع اعضای کادرفنی حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد اگر باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با هم به تفاهم نرسند، راهی برای کریم باقری باقی نمی‌ماند منهای یک انتخاب مهم و اساسی؛ یا پرسپولیس یا تیم ملی؟

ما پاسخ این سوال را به راحتی می‌توانیم حدس بزنیم اما به نظر شما کریم باقری کدامیک را انتخاب می‌کند؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی