حسن روشن

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال همواره میزبان بازیکنان متعصب و وفاداری بوده گفت: بازیکنی که به استقلال و هوادارانش تعصبی نداشته باشد، جایگاهی در این تیم ندارد.

به گزارش ایران پژواک، ناصر فریادشیران معاون باشگاه استقلال اعتقاد عملکرد آنها در نقل و انتقالات خوب بوده است. او در این مصاحبه رشید مظاهری دروازه‌بان جدا شده این تیم را هم به باد انتقاد گرفت:

*استقلال در بهترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می‌کند. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل کرد.

*لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از فهرست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و موفقیت این تیم در بازی‌های پیش رو فراهم کنند.

رشید مظاهری احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع مالی خود بود. کسی که به استقلال و هوادارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه‌بان، پیراهنی را می‌پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره‌ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

*فعالیت‌های باشگاه استقلال زیر نظر احمد مددی مدیرعامل باشگاه دنبال می‌شود و در صورتی که تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد. بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور کرده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی‌های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آنها می‌توانند با دعای خیر هواداران استقلال، روز خوب و خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی