بیت کوین

ریزش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کماکان ادامه دارد به طوری که در دو هفته اخیر نزدیک به ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه از این بازار خارج شده است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از فوربز، قیمت بیت کوین در هفته گذشته به زیر ۵۰ هزار دلار برای هر بیت کوین سقوط کرد و امروز نیز روند نزولی را ادامه داد و به سمت سطح ۴۰ هزار دلاری نزدیک شد؛ در حال حاضر هر عدد بیت کوین به قیمت ۴۴ هزار ۷۶۴ دلار در بازار معامله می شود.

لئون کوپرمن، میلیاردر آمریکایی با توجه به خروج اخیر سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال از سرمایه گذاران خواست تا برای ورود به این بازار بسیار محتاط باشند و به نطر وی ورود به این بازار در حال حاضر کار عقلانی به نظر نمی رسد.

لئون کوپرمن، اسطوره وال استریت با تاکید بر این که به طور خاص در خصوص ارز دیجیتال بیت کوین خیلی محتاطانه تصمیم می گیرد؛ گفت:" به نظر من سرمایه گذاری در این حوزه در حال حاضر خیلی منطقس نیست و اگر سرمایه گذاران به دنبال جای امنی برای سرمایه گذاری می گردند، طلا می تواند گزینه بهتری باشد."

این میلیارد آمریکایی که بنابر گزارش های فوربز ۲.۵ میلیارد دلار ثروت دارد، در ادامه گفت و گو با سی ان بی سی گفت: شاید به خاطر سنم بیت کوین را درک نمی کنم، به نظر من اگر بیت کوین را درک نمی کنید سن شما بالا است و من ۷۸ ساله نیز پیر هستم و شاید به همین دلیل است که بیت کوین را درک نمی کنم.

کوپرمن در ادامه با هشدار در این خصوص که دولت آمریکا در نهایت با بیت کوین مخالفت خواهد کرد؛ گفت: "چیزی که من می دانم این است که به نفع دولت آمریکا نیست که بیت کوین جانشین دلار آمریکا شود."

هفته گذشته السالوادور در جایگاه اولین کشور در جهان بیت کوین را به عنوان وجوه قانونی مورد استفاده به رسمیت شناخت؛ برخی پیش بینی کردند که کشورهای دیگر نیز از این روش پیروی خواهند کرد، با این حال بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که پذیرش بیت کوین در تقویت قیمت آن کمک چندانی نکرده است.

بیت کوین در طول هفت روز گذشته حدود ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است و اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده بعد از بیت کوین، نیز در این مدت ۲۰ درصد ارزش خود را از داده است؛ رقبای اتریوم از جمله کاردانو و سولانا همگی مقدار مشابهی را از دست داده اند زیرا ترس بازار ارزهای رمزنگاری را فرا گرفته است.

آخرین نرخ ها در بازار ارزهای دیجیتال:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی