بهرام عین اللهی

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت گفت: طبق تحقیقات، واکسیناسیون کرونا بهترین روش برای مهار کردن این بیماری است و همگان باید برای آگاهی بخشی به مردم کمک کنند.

به گزارش ایران پژواک، بهرام عین اللهی در نشست کمیته علمی کشوری کرونا، افزود: این کمیته مرجع اصلی و رسمی اظهار نظر در خصوص مسایل علمی کرونا است و متخصصان باید در جهت آگاهی بخشی به مردم و بروز رسانه شیوه نامه‌های درمانی و ... تلاش کنند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهره گیری از منابع بروز علمی داخلی و خارجی را ضروری دانست و گفت: در بحث قرنطینه باید چاره اندیشی و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری کنیم.

عین اللهی بر حمایت از مقاله‌های علمی مرتبط با کرونا تاکید کرد و گفت: تا امروز ۵۰ درصد مردم واکسینه شدند و پوشش واکسیناسیون کرونا به ۴۵ میلیون نفر رسیده است و بزودی به ۷۰ درصد هم می‌رسیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مقررات قرنطینه باید هوشمند و بروز شود و شیوه نامه‌های درمانی هم همینگونه است.

عین اللهی افزود: اگر الان به جمع بندی برسیم باید شیوه نامه دارویی را اصلاح و بروز کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر واکسیناسیون کرونا گفت: دو ماه قبل رسانه‌های بیگانه می‌گفتند چرا در ایران واکسن نمی‌زنند و حالا می‌گویند چرا می‌زنید؟! الان با هجمه زیادی از عدم واکسیناسیون مواجهیم که باید چاره اندیشی شود.

عین اللهی افزود: برای واکسیناسیون باید همه کمک و با مردم صحبت کنند و این اقدام موثر است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تکلیف متخصصان است که با مردم در خصوص اهمیت واکسیناسیون و آگاهی دادن به مردم است.

عین اللهی گفت: استفاده از روش‌های مختلف برای تقویت ایمنی بدن ضرورت دارد و مرجع علمی اظهار نظر علمی درباره کرونا کمیته علمی است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: فضای مجازی آنقدر آشفته است که مردم را دچار اشتباه می‌کنند و  هر کس به واکسن نزدن تشویق کند گناه نابخشودنی است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق شیوه نامه‌های درمانی در استان‌ها گفت: وضعیت ما در منطقه و جهان به لحاظ نیروی انسانی بسیار قوی است و در همه رشته‌ها دانشمندان صاحبنظر داریم.

عین‌اللهی همچنین در گفت و گوی جداگانه گفت: از فردا محدودیت سنی برای واکسیناسیون علیه کرونا در سراسر ایران برداشته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی