بورس

برای هفته پیش رو کارشناسان بازار سهام روند بازار را خنثی و منفی پیش‌بینی کردند و گروه پالایشی را پیشتاز بازار معرفی کردند.

به گزارش ایران پژواک، هفته گذشته بازار سرمایه روند منفی را داشت و شاخص کل بورس محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد و به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رسید. در هفته پیش رو بیشتر کارشناسان بازار سهام پیش‌بینی کردند بازار سهام با پیش‌رویی نمادهای پالایشی باشد و تحرکات شاخص هم متعادل‌تر از هفته پیش باشد.

هفته گذشته صنایع بورسی به صورت گردشی با تحرکات مثبت همراه شدند و در یک روز شاهد روند مثبت چندین گروه نبودیم. همچنین ارزش معاملات بورس هم هفته گذشته به صورت میانگین در محدوده پنج هزار میلیارد تومان قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم در روزهای گذشته روند منفی را ثبت کرد. عملکرد ریزشی این شاخص در هفته گذشته نشان داد جریان نقدینگی در گروه‌های کوچک بازار قابل قبول نبوده و این گروه‌ها در بیشتر روزها تحرکات منفی را داشتند.

اما کارشناسان برای بازار هفته آینده روندی متعادل را پیش‌بینی می‌کنند. بیش از ۷۰ درصد کارشناسان مورد بررسی تجارت‌نیوز معتقدند که در هفته آینده بازار روندی متعادل خواهد داشت و شاخص کل احتمالا در همین محدوده نوسان خواهد کرد.

همچنین اکثر کارشناسان متفق‌القول بر این باورند که گروه پالایشی گروه پیش‌رو در بازار هفته آینده خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی