تارا

گروه صنعتی ایران‌خودرو، در رابطه با طرح‌های فروش و خودروی ملی خود (تارا)، اخباری را اعلام کرده است که هر یک به نوبه خود، حائز اهمیت است.

به گزارش ایران پژواک، همانطور که چندی پیش، بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو-  به  ایسنا، خبر داده بود که در آینده‌ای نزدیک برنامه فروش جدیدی برای هایما S7  بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا خواهد شد و سپس این روش برای هایما S۵ برگزار خواهد شد، حال این وعده محقق شده و  گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد، اولین طرح فروش فوق‌العاده خود بدون قرعه‌کشی را از چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهر ماه) به مرحله اجرا گذارد.

این طرح در وهله اول، برای هایما S7 پلاس اتوماتیک اجرا خواهد شد که این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود. 

فروش‌فوق‌العاده تارا به زودی

همچنین، حمید مرادی-قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو- امروز (شنبه) از افزایش روزانه تولید تارا به ۱۰۰ دستگاه در این گروه خودروسازی خبر داد و با بیان اینکه با ادامه روند کنونی به زودی تولید به ۳۰۰ دستگاه در روز هم خواهد رسید، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲۰۰۰ دستگاه تارا تولید شده است و در آینده نزدیک برنامه فروش فوق‌العاده این خودرو نیز به اجرا گذاشته خواهد شد. 

وی ضمن اشاره به ارائه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، اعلام کرد: ایران‌خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار خواهد شد، نیز هدف‌گذاری کیفی پنج ستاره را دنبال می‌کند و در صدد است تا با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایت‌مندی مشتریان را کسب کند. تارا اتوماتیک به زودی وارد مرحله تجاری‌سازی و تحویل به مشتریان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی