• ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر: 23711
بیژن طاهری

سرپرست تیم استقلال گفت: حالا دیگر نوبت استقلال است که با این مدیریت و کادر فنی در پایان فصل دور افتخار را در استادیوم آزادی بزند.

به گزارش ایران پژواک، اغلب پیشکسوتان و کارشناسان انتصاب بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید استقلال را موثر و موفق می‌دانند. طاهری که در دوران سرمربیگری وینفرد شفر دستیار او بود پس از قطع همکاری باشگاه با شفر به عنوان کمک مربی فرهاد مجیدی در این تیم با او همکاری کرد.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره سمت جدیدی که در استقلال به او سپرده شده است اظهاراتی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

چه شد که سرپرستی تیم استقلال را پذیرفتید؟

قبل از هر چیز باید تشکر کنم از سردار آجرلو که این وظیفه مهم را به من سپردند. باید بگویم که قطعاً با آمدن سردار اتفاقات خوبی برای تیم استقلال رخ خواهد داد.

چطور؟

با توجه به این کادر فنی و این کادر مدیریتی، بنده ایمان دارم اتفاقاتی که در طول دو فصل گذشته باید می‌افتاد اما به خاطر مشکلات مختلف نیفتاد، حالا برای استقلال رقم می‌خورد. نکته دیگر اینکه خوشحالم که به تیم خودم برگشتم و دلم می‌خواهد برای استقلال مثمرثمر باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

چه شد که این سمت را قبول کردید؟

پذیرش این وظیفه و مسئولیت برایم یک افتخار است. به طور کلی در هر سمتی در باشگاه استقلال باشم به آن افتخار می‌کنم.

میدانید که سرپرستی تیم شاید سخت ترین کار در یک تیم فوتبال باشد. باید قبل از همه در فرودگاه باشید و زودتر از همه در رستوران برای صرف غذا حضور پیدا کنید و گرفتاری‌های دیگر مانند تهیه بلیت و .... مشکلی از این بابت ندارید؟

بله می‌دانم و همیشه خودم این را گفته‌ام، اما جالب است بدانید که من همیشه در تمرینات و در سفرها اولین نفری هستم که خودم را به محل می‌رساند. همیشه وقتی به محل تمرین می‌رسم که هنوز درهای رختکن بسته است و کسی نیست. این جزو خصوصیات اخلاقی من است و این را می‌دانم که یک سرپرست باید در این قبیل موارد همواره پیش از همه اعضای تیم آماده باشد.

در دورانی که شما در کادر فنی بودید همه از ارتباط خوبتان با بازیکنان تیم می‌گفتند. این موضوع حالا چقدر به شما کمک می‌کند؟

خوشبختانه ارتباط خوبی که با بچه‌های تیم داشتم باعث شده بود آنها خودشان را به من نزدیک بدانند و البته این احساس بین من و آنها متقابل بود. در این مدت هم که کنار تیم نبودم چنین احساسی را نسبت به تیم و بچه‌های استقلال داشتم. امیدوارم این حس و حال خوب از این به بعد هم وجود داشته باشد.

تمدید قرارداد فرهاد مجیدی به مدت سه فصل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همانطور که در ابتدای صحبتم گفتم آمدن سردار آجرلو باعث اتفاقات خوب می‌شود این هم یکی از آنهاست. همین که با سرمربی تیم قرارداد سه ساله می‌بندد نشان دهنده مدیریت اوست. شک نکنید که روزهای بزرگ دوباره برای استقلال از راه می‌رسند. حالا نوبت ماست که در استادیوم آزادی دور افتخار بزنیم.

با توجه به اینکه شما بازیکن و مربی استقلال بوده اید و همه شما را به عنوان یک کارشناس فنی در حوزه استقلال می‌شناسند، فکر کنید استقلال همچنان به تقویت شدن نیاز دارد؟

این موضوع یکی از موارد مورد بحث از سوی مدیرعامل جدید باشگاه‌ بود که در متن منتشر شده از سوی ایشان به آن اشاره شد. البته این به نظر کادر فنی برمی‌گردد. بنده هم باید در تمرین با فرهاد مجیدی و دوستان در این باره صحبت کنیم. قطعاً اگر آنها صلاح بدانند سردار آجرلو در این زمینه کوتاهی نمی‌کند. چون همیشه دوست دارد تیمی‌که در آن مدیریت می‌کند در بهترین حالت باشد.

حرف باقیمانده ای دارید؟

دوست دارم از طریق خبر ورزشی از همه پیشکسوتان خودم و بزرگان استقلال رخصت بگیرم. قطعاً با لیاقت‌تر از من خیلی‌ها هستند که می‌توانستند در این جایگاه باشند اما حالا قرعه به نام من افتاده است. امیدوارم در استقلال مثمرثمر باشم و خواهشم از همه استقلالی‌ها به ویژه پیشکسوتان این است که دستشان را در دست ما بگذارند تا همه با هم بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی