آیاندا پاتوسی

آیاندا پاتوسی که اولین بار با پیراهن استقلال به فوتبال‌ دوستان ایرانی معرفی شد، حالا چهارمین فصل بازی در لیگ خلیج فارس را آغاز می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، آیاندا پاتوسی یکی از خارجی‌های شاغل در لیگ ایران است که حالا به عنوان بازیکنی باتجربه پای به فصل بیست و یکم خواهد گذاشت. مهمترین اظهارات او در جدیدترین گفتگویش را در زیر بخوانید:

* نمی‌دانم بازیکن گرانی هستم یا نه چون نمی‌دانم قرارداد بقیه بازیکنان چقدر است. تمرکزم فقط روی بازی کردن و کمک به تیم است و اصلا به اینکه بازیکن گرانی هستم یا نه فکر نمی‌کنم. واقعا نمی‌دانم بازیکن گرانی هستم یا نه.

* با شفر به بنی یاس رفتیم و آنجا از من تعریف کرد. ما همچنان با هم در تماس هستیم و بعضی مواقع با هم صحبت می‌کنیم و همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. من با سایر مربی‌های سابقم هم سعی می‌کنم که روابط خوبم را حفظ کنم و شفر هم یک مربی خوب و یک پدر فوق العاده است و من همیشه رابطه‌ام را با او حفظ می‌کنم و با همدیگر صحبت می‌کنیم. او برای بازیکنان بزرگی مربیگری کرده و بازی کردن زیر نظر چنین مربی فوق العاده است.

* استقلال تیم فوق العاده ای است و هنوز هم هوادارانش علاقه‌شان را به من ابراز می‌کنند و من خیلی ممنون هستم و همیشه بخاطر این مسئله از آنها متشکر خواهم بود که به من ابراز علاقه می‌کنند اما بعنوان یک بازیکن هیچوقت نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و برای همین نمی‌توانم بگویم به استقلال باز خواهم گشت یا نه چون نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. من فعلا بازیکن فولاد هستم.

*  در مورد اینکه چه شد از استقلال جدا شدم اتفاقات زیادی رخ داد و در حال حاضر نمی‌خواهم درباره‌ این مسئله صحبت کنم. تمرکز اصلی‌ام در حال حاضر روی فولاد است و نمی‌دانم بعدا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* {اگر پیشنهاد پرسپولیس بیاید، ممکن است قبول کنی؟} نمی‌دانم. این سوال خیلی سوال من نیست. اصلا دوست ندارم در این باره صحبت کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی