روزبه چشمی

با جدی شدن بازگشت روزبه چشمی به جمع آبی پوشان، این سئوال پیش می‌آید که این بازیکن باتجربه و دو پُسته، قرار است در کدام پست برای استقلال بازی کند.

به گزارش ایران پژواک، بازگشت روزبه چشمی بازیکن باتجربه استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به جمع آبی پوشان قطعی شده و حالا مسئولان این باشگاه به منظور نهایی کردن توافق با این بازیکن باتجربه، مترصد حضور وی در تهران هستند.

باتوجه به ترافیک بالا در قلب دفاعی آبی پوشان با حضور بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف آقاسی که بعد از چند هفته عارف غلامی هم به این جمع اضافه می‌شود، بعید به نظر می‌رسد فرهاد برای استفاده در قلب دفاعی قصد به خدمت گرفتن چشمی را داشته باشد.

پس از جدایی مسعود ریگی که یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال بود، با اینکه آنها بازیکنانی را هم در این منطقه از زمین جذب کردند، اما باز هم به نظر می‌رسد خلاء حضور این بازیکن باتجربه در بین آبی‌ها احساس شود. لذا احتمال اینکه قرار باشد روزبه چشمی در فصل جدید برای آبی پوشان در مرکز خط میانی به میدان رفته تا کمتر جای خالی ریگی احساس شود، وجود دارد.

در تیم تحت رهبری مجیدی بازیکنانی مثل زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری و حتی آرش رضاوند نفراتی هستند که می‌توانند در پست هافبک دفاعی به میدان روند؛ که قطعاً حضور چشمی می‌تواند بر استحکام خط میانی این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر بیفزاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی