• ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
  • کد خبر: 23953
خودرو

رصد بازار خودرو از افزایش قیمت تعداد اندکی از خودروها از جمله پراید ۱۳۱، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سمند LX در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد.

به گزارش ایران پژواک، بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از افزایش یک میلیون تومانی قیمت خودرو پراید ۱۳۱ در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد؛ این خودرو در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود. گفتنی است که پراید ۱۱۱ از روز گذشته تاکنون بر روی قیمت ۱۵۴ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۳۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بر روی قیمت های ۱۴۷ و ۱۵۴ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در میان خودروهای گروه پژو نیز پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۰.۲۳ درصدی را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. گفتنی است که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در این مدت بر روی قیمت ۲۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی قیمت ۲۴۷ میلیون تومان ثابت مانده است.

در میان خودروهای سمند نیز این افزایش قیمت ها در خودرو LX‏، EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ رخ داده است و این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۱ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است. گفتنی است که سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته بر روی قیمت ۲۲۸ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی قیمت ۲۴۵ میلیون تومان ثابت مانده است.

قیمت روز خودروهای داخلی در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی