بورس

امروز بازار سهام ابتدا با روند منفی شاخص همراه شد اما در پایان نیمه اول معاملات شاخص با رشد اندکی مواجه شد و در پایان بازار با ۳۳۶ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش ایران پژواک، امروز بازار سهام ابتدا با روند منفی شاخص همراه شد اما در پایان نیمه اول معاملات شاخص با رشد اندکی مواجه شد و در پایان بازار با ۳۳۶ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا گفت: فردا شاخص مثبت است اما پرتفوی افراد تغییر خاصی را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فردا تعداد مثبت‌های بازار کم خواهد بود و کلیت بازار توانی برای رشد ندارد. با وجود آنکه از بورس به عنوان یک نهاد غیردولتی نام می‌برند اما تا دولت نخواهد روند بازار تغییری نمی‌کند.

احسان بیگی، کارشناس بازار هم درباره آینده بورس گفت: بازار تا پایان سال روند صعودی را خواهد داشت. سهم‌های بنیادی در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و ارزش سرمایه‌گذاری و خرید را دارند.  وی همچنین افزود: سهامداران خرد در وضعیت فعلی نباید عجله‌ای برای فروش سهام خود داشته باشند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه نرخ دلار روند افزایشی داشته باشد، سهم‌های دلاری رشد بیشتری دارند. در مجموع صنایع فلزات اساسی، پالایشی، پتروشیمی و معدنی تحرکات خوبی را دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی