سرگئی ریابکوف

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای خواستار ادامه تلاش ها برای حل و فصل وضعیت پیرامون برجام درباره برنامه هسته ای ایران شد.

به گزارش ایران پژواک، وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه در بیانیه خود یادآورشد که سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه امروز با «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار و گفت و گو کرد.

در این بیانیه آمده است : توجه اصلی در این دیدار به دورنمای تلاش های چندجانبه برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته ای ایران (برجام) تمرکز یافته بود.

بیانیه وزارت خارجه روسیه  تصریح کرد: بر این باوریم که اقدام ها در این عرصه (حل و فصل وضعیت پیرامون برجام) باید ادامه یابد.

در دیدار معاونان وزیران خارجه ایران و روسیه همچنین مسائل مهم بین المللی و برخی موضوع های مرتبط با روابط ایران و روسیه مطرح و دو طرف درخصوص این مسائل گفت و گو و تبادل نظر کردند.

«علی باقری کنی» معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بعد از این سفر دو روزه عصر جمعه مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.

باقری در چارچوب برنامه سفر خود به مسکو، با میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا نیز دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی