فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست تا در هفته بعدی رقابت‌های لیگ برتر به استادیوم بیایند.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در ابتدا می خواهم یک تشکر ویژه از حراست و پلیس و نیروی انتظامی شهر شیراز داشته باشم که از دیشب و امروز تیم را به بهترین شکل به ورزشگاه هدایت کردند.

وی افزود: جا دارد ورود تماشاگران را به ورزشگاه ها تبریک بگویم چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در استادیوم بودیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اگر حضور تماشاگران ‌آزاد شده به باشگاه ما هم بگویند که هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند. اگر بحث کرونا و مسائل بهداشتی تمام شده به ما هم اعلام کنند. من خیلی خوشحال شدم که تماشاگران خونگرم شیرازی را در ورزشگاه دیدم. امیدوارم همانطور که به حضور تماشاگران اهمیت می دهند به زمین ورزشگاه هم برسند که تیم ها در اینجا بتوانند فوتبال بازی کنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می گویم و امیدوارم تماشاگران بتوانند از بازی آینده به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص روند فنی بازی تاکید کرد: ما در کل بازی تیم برتر زمین بودیم و فکر می کنم زشت ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است. وقتی از فرصت ها استفاده نکنید همین می شود ولی من از بازیکنانم تشکر می کنم. گل دقیقه ۹۵ جزئی از اتفاقات فوتبال است، این بازی برای ما تمام شده و من تمام تمرکزم را روی بازی بعدی می گذارم.

مجیدی در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: من ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم و در این مورد محمد نوری فر صحبت کرد.

وی در خصوص اینکه ایا از تعویض های خود راضی است یا خیر گفت: تعویض هایی که کردیم تعویض های خوبی بود، وقتی تیم فجر  سپاسی گل خورد از بازی بسته بیرون آمد و فضاهای بیشتریی به ما داد. مطهری و حسین زاده خیلی خوب کار کردند. فجر از روی ضربه ایستگاهی به ما گل زد، نمی دانم آنها بیشتر از یک ضربه به چارچوب دروازه ما داشتند ولی آمار بازی به سود استقلال بود و در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و در نیمه دوم هم از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

خبرنگاری گفت آیا شما زود از ژستد استفاده نکردید که مجیدی عنوان کرد: از ژستد خیلی راضی هستم و به نظرم او خیلی خوب بازی کرد. او در نیمه اول فوق العاده بود و در نیمه دوم چون فجر بسته بازی می کرد و فضا نمی داد سعی کردیم از بازیکن سرعتی استفاده کنیم و به همین دلیل مطهری و حسین زاده را وارد زمین کردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص سالگرد زنده یاد پورحیدری گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ای کاش پورحیدری به عنوان پدر استقلال کنار ما بود. یاد و خاطره او همیشه برای ما و هواداران زنده است. حسرت می خورم که ای کاش منصورخان و ناصرخان بودند و مربیگری شاگرد خود را می دیدند. اگر این دو عزیز بودند به جرات می توانم بگویم هیچ غصه ای نداشتم. آنها در میان ما نیستند و یاد و خاطره آنها بین ما زنده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نوید را می دهد که استقلال به آرامش سالهای قبل برسد گفت: هواداران استقلال مطمئن باشند که این امر تحقق پیدا می کند. امسال تیم خوبی داریم و از نظر مدیریتی مشکلی نداریم. از آقای آجورلو تشکر می کنم که در این مدت سنگ تمام گذاشتند و مطمئن باشید نتایج خوبی در ادامه فصل کسب می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی