• ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۳
  • کد خبر: 24527
خودرو

به دلیل فک شدن سند خودروهای رهنی از سوی ایران خودرو و سایپا و امکان فروش این محصولات میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافته و لذا باکاهش قیمت در روزهای اخیر مواجه بودیم.

به گزارش ایران پژواک به نقل از پرتال عصر ایران، در بازار خودرو تقاضای کاذب که مبتنی بر سرمایه گذاری باشد وجود نداشته و همین امر باعث شد تا شاهد سقوط قیمت خودرو حتی تا ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان باشیم.

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد در حالی‌که بازار این هفته را نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته افزایشی آغاز کرد، اما در ادامه از ثبات نسبی برخوردار شد.

بررسی معاملات بازار خودرو نشان از تثبیت قیمت‌ها نسبت به اوایل هفته داشته و حتی در برخی از خودروها نیز روند قیمت ها کاهشی شده است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در خصوص ارزان شدن قیمت خودروهای داخلی ادامه داد: خودرو" پژو پارس TU۵" که در هفته گذشته با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شد هم اکنون با رقم ۳۳۵ میلیون تومان هم خریدار ندارد و یا پراید ۱۳۱ که تا ۱۵۴میلیون تومان قیمت را تجربه کرده بود الان با رقم۱۴۷ میلیون تومان ارائه می شود. همچنین در خودروهایی مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ نیز با کاهش ۵ و ۱۰میلیونی قیمت نسبت به هفته گذشته مواجه بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی