• ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر: 24540
شیخ دیاباته

باشگاه استقلال برخلاف رویه گذشته موفق شد در یک پرونده شکایت خارجی‌ها دست پر بیرون بیاید.

به گزارش ایران پژواک، باشگاه استقلال روز گذشته طی اطلاعیه اعلام کرد که در پرونده شکایت شیخ دیاباته از این باشگاه آنها مبلغ شکایت را تا حد زیادی پایین آوردند و حالا باید ۱۷۵ هزار دلار با نظر فیفا به مهاجم سابق خود پرداخت کنند.

دیاباته از باشگاه استقلال شکایتی را به مبلغ ۵۳۷ هزار دلار در فیفا مطرح کرد و تصور می‌شد او بتواند باشگاه ایرانی را محکوم کند اما در صدور حکم اتفاق دیگری را شاهد بودیم.

برخلاف اکثر موارد که در پرونده شکایت خارجی ها از تیم های ایرانی معمولا شاهد شکست های سنگین وکلای باشگاه های کشورمان هستیم اما اینبار در دادگاه استقلالی‌ها به خوبی توانستند خواسته خود را در خصوص کاهش مبلغ مورد ادعای دیاباته به اثبات بنشانند.

در دفاعیات بخش حقوقی باشگاه استقلال که توسط امور بین الملل این باشگاه در دو مرحله به فیفا ارسال شد، اسناد و مستندات پرداختی و جرایم انضباطی از جمله تاخیر و غیبت های غیرموجه این بازیکن در تغییر روند پرونده کاملا تاثیرگذار بود.

پیش از این در موارد مشابه باشگاه‌های ایرانی به جریمه و کسر بخشی از قرارداد بازیکن یا مربی خارجی استناد می‌کردند اما معمولا مدارک و مستندات قانونی لازم را در اختیار نداشتند تا جریمه اعمال شده را به صورت قانونی اثبات کنند. حالا استقلال در پرونده شکایت دیاباته این موضوع را به اثبات رساند که یک پیروزی مهم تلقی می‌شود.

گفتنی است؛ بر اساس حکم فیفا حالا استقلالی‌ها ۴۵ روز زمان دارند تا مبلغ ۱۷۵ هزار دلار محکوم شده را بپردازند که مبلغی بسیار کمتر از مبلغ شکایت دیاباته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی