• ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر: 24569
مس رفسنجان و پرسپولیس

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایران پژواک، تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه مقابل یکدیگر گرفتند که در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکته اصلی در ترکیب پرسپولیس در این بازی، غیبت وحید امیری بود که به نظر می رسد گل محمدی به دلیل حضور امیری در بازی های ملی به ستاره تیمش استراحت داده است.

ترکیب پرسپولیس:

رادوشوویچ، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، محسن آذرباد، فراز امامعلی

گزارش بازی:

شاگردان گل محمدی در ابتدای بازی قصد داشتند نبض بازی را در اختیار بگیرند اما در همان ده دقیقه ابتدایی روی دو موقعیت میزبان غافلگیر شدند که شاگردان ربیعی با بدشانسی نتوانستند به گل برسند. در دقیقه ۵ ضربه سر فراز امامعلی به تیر دروازه رادوشویچ برخورد کرد و دو دقیقه بعد در دقیقه ۷، مسی ها صاحب موقعیت دیگری شدند که مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی با یک ضربه قیچی کرد که ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

در ادامه بازی در میانه زمین جریان داشت و دو تیم موقعیت چندانی نداشتند. در دقیقه ۲۴ پرسپولیس در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی مناسب شد که ارسال امید عالیشاه از همه بازیکنان عبور کرد و از کنار دروازه نوشی صوفیانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ شاگردان گل محمدی روی یک ضد حمله صاحب موقعیتی بسیار خوب شدند که روی یک ارسال بلند توپ به عالیشاه رسید و او با کنترل خوب خود، فرصت گلزنی داشت اما صربه او از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.

در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی باز هم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شدند که در دقیقه۳۵ امید عالیشاه یک بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با یک پاس عمقی آل کثیر را صاحب موقعیت کرد اما ضربه مهاجم سرخ پوشان با دفع نوشی صوفیانی به کرنر رفت. پس از چند موقعیت خوب پرسپولیس، شاگردان ربیعی سعی داشتند روی دروازه مهمان موقعیت ایجاد کنند که در دقیقه ۴۱ ارسال مهدی کیانی با ضربه برگردان منشا همراه شد اما شوت او راهی به چارچوب دروازه نداشت و از بالای دروازه تیم سابقش به بیرون رفت.

با آغاز نیمه دوم، میزبان قصد داشت روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد. در دقیقه ۴۹ فراز امامعلی با شوتی دیدنی از داخل محوطه جریمه دروازه را تهدید کرد که رادوشویچ به خوبی توپ را در اختیار گرفت. دو دقیقه بعد شاگردان ربیعی باز هم تیر دروازه سرخ پوشان را لرزاندند و ضربه سر حسینی به تیرک دروازه پرسپولیس خورد تا مس یک فرصت خوب دیگر را هم از دست بدهد.

در ادامه شاگردان گل محمدی حملات مس را بی پاسخ نگذاشتند و در دقیقه ۵۹ عیسی آل کثیر در سمت چپ صاحب توپ شد و پس از یک سرتوپ ضربه آرام خود را روانه دروازه کرد که نوشی صوفیانی باز هم مهاجم پرسپولیس را در گلزنی ناکام گذاشت.

نارنجی پوشان مس که در نیمه دوم حملات متعددی ایجاد کردند در دقیقه ۶۷ روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند که عقیل کعبی با یک ضربه زیبا و سرکش دروازه رادوشویچ را باز کرد و توپ را به طاق دروازه سرخ پوشان چسباند. گلی که البته دوام چندانی نداشت و تنها چند دقیقه بعد داور خطای دروازه بان مس رفسنجان روی آل کثیر را اعلام کرد که مهدی ترابی این ضربه پنالتی را در دقیقه ۷۱به گل تبدیل کرد تا نتیجه مساوی شود.

چند دقیقه پس از گل تساوی، قرمزها می توانستند از حریف پیش بیفتند اما عیسی آل کثیر با عبور از دروازه بان نتوانست دروازه خالی را از زاویه بسته باز کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی