منع تردد

به دنبال اعلام رییس جمهوری در مورد لغو اجرای طرح منع تردد شبانه، جانشین رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که اجرای این طرح به محض ابلاغ متوقف خواهد شد.

به گزارش ایران پژواک، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، رییس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که «با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.»

در پی این تاکید و دستور رییس جمهور، زمان و نحوه لغو این طرح که از سال گذشته و در پی تشدید شیوع کرونا در سراسر کشور اجرا شد، موضوعی بود که خبرنگار ایسنا از پلیس راهور جویا شد. 

در همین راستا نیز سردار سید تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح منع تردد شبانه گفت:‌ لغو اجرای طرح منع تردد شبانه به محض ابلاغ به پلیس لغو خواهد شد. ما در این طرح مجری مصوبات ستادملی مقابله با کرونا بودیم و بدیهی است که اگر توقف اجرای آن به پلیس ابلاغ شود، اجرای آن متوقف خواهد شد.

طرح منع تردد شبانه که بر اساس آن تردد خودروها در تمامی شهرهای کشور اعم از شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی  کرونایی را از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد ممنوع کرده بود، همزمان با اوج گیری کرونا در سال ۱۳۹۹ اجرا شد. تداوم اجرای این طرح در ماه‌های اخیر و به خصوص پس از اعلام لغو دورکاری‌ها و عادی‌سازی فعالیت‌ها انتقادات بسیاری به دنبال داشت که از جمله این موارد می‌توان به انتقاد فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران و روسای پلیس راهور تهران و ناجا اشاره کرد که تداوم اجرای این طرح را بی‌اثر توصیف کرده بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی