مسعود پزشکیان

نماینده مردم تبریز گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، این بیمه برای ثروتمندان است، مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

به گزارش ایران پژواک، مسعود پزشکیان امروز در گردهمایی بزرگ کارگران آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در تبریز اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تا آنجا که در توان داشته باشم از پای نمی‌نشینم.
تمامی مسئولان و نمایندگان باید خود را برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه آماده کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگران و بازنشستگان استان گفت: به عنوان نماینده شما مردم وظیفه دارم تا آنجا که در توان داشته باشم تمام مسئولان و نمایندگان اعم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس و سایر دستگاه ها را به جلسات اجرایی و نه شعاری فرا بخوانم تا دست به دست هم داده و به مشکلات آنان عملا رسیدگی شود.

وی افزود: در مجلس نیز در کمیسیون اجتماعی آمادگی دارم جلسات را با حضور نمایندگان شما کارگران و بازنشستگان ترتیب دهم تا راهکار اجرایی نشان دهند.

پزشکیان در ادامه به بحث بیمه تکمیلی اشاره کرد و گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است. مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

وی اظهار کرد: با بیمه تکمیلی هدف این است که دوباره پول بیشتری را از مردم ضعیف جامعه برای ارائه خدمات از آنها بگیریم که  درست نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی