• ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
  • کد خبر: 24603
وزارت صمت

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در بدنه وزارت صمت که به طور مستقیم با 40 درصد از تولید ناخالص ملی مرتبط است، رانت‌های زیادی را شاهد هستیم که مستلزم تغییرات اساسی است و باید از نیروهای جوان و با انگیزه در این زمینه کمک گرفته شود.

به گزارش ایران پژواک، دکتر علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد وزیر صمت در هفته‌های نخستین شروع بکار، گفت: برای ارزیابی زود است، اما جهت گیری‌های وزیر صمت تا به اینجا را می‌توان خوب ارزیابی کرد.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معاون مجلس در عین حال تاکید کرد که زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های وزات صنعت، معدن و تجارت به اندازه کافی پاسخگو نیست و نمی‌تواند به طور هم‌زمان حل کننده تمامی مسائل باشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در بدنه وزارتخانه که به طور مستقیم با 40 درصد از تولید ناخالص ملی مرتبط است، رانت‌های زیادی را شاهد هستیم که مستلزم تغییرات اساسی است و باید از نیروهای جوان و با انگیزه در این زمینه کمک گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در همین حال اگر این تغییرات صورت نگیرد ممکن است که وزیر صمت نیز در عملیاتی کردن برنامه‌های خود موفق عمل نکند.

جدی در پایان اضافه کرد: وزیر جدید صمت در حوزه‌ی قیمت خودرو برنامه‌هایی را ارائه کرده است که به عنوان مثال می‌توان به افزایش تولید داخلی و حذف سربارهای موجود در تولید اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی