علی بهادری جهرمی

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: تأمین گسترده واکسن از سوی نهادهای مرتبط با دیپلماسی و بهداشت و درمان در کنار همراهی مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موجب احیای امید مردم شده است.

به گزارش ایران پژواک، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پس از ۲۳۴ روز آمار جانباختگان کرونا امروز بار دیگر دو رقمی شد.

سخنگوی دولت افزود: تأمین گسترده واکسن از سوی نهادهای مرتبط با دیپلماسی و بهداشت و درمان در کنار همراهی مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موجب احیاء امید مردم شده است.

وی تاکید کرد: همراهی دولت و مردم در همه زمینه‌ها راهگشاست و باید ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و پس از ۲۳۴ روز تلفات روزانه کرونا دو رقمی شد.

 ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ رقم تلفات روزانه کرونا ۹۴ نفر بود اما از روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ روند مرگ های کرونایی تا کنون سه رقمی شد و در خیز پنجم کرونا بالاترین فوت سه رقمی از ابتدای شیوع ویروس کرونا (اسفند ۹۸) در کشور را تجربه کرد.

خیز پنجم و مرگبار کرونا از ابتدای تیر ماه در کشور آغاز شد و وزارت بهداشت هشتم مهر ماه از عبور این خیز از کشور خبر داد.

این خیز در ۲۸ مرداد و و هفتم مهر ماه به ترتیب شمار تلفات از یکصد و ۱۲۰ هزار نفر عبور کرد.

همچنین رکورد تلفات روزانه کرونا در این مدت چندین بار شکسته شد و روز دوم شهریور ماه با ۷۰۹ مورد مرگ روزانه به بالاترین شمار تلفات از ابتدای شیوع کرونا(اسفند ۹۸) در کشور رسید.        

بدون شک دو رقمی شدن تلفات کرونا را باید دستاورد ارزشمند دولت سیزدهم در مهار کرونا در پی افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون دانست.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی