سید محمد حسینی

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که حقوق های نجومی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی این پرداخت‌های نجومی را بگیرد.

به گزارش ایران پژواک از روابط عمومی معاونت ‌امور مجلس رییس‌جمهوری، سید محمد حسینی در مراسم یادبود شهدای بسیج شرکت کارخانجات تولیدی دارو، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و بر عهد و پیمان خود وفادار بودند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: اینکه تاکید می‌شود گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به خاطر این است که به یاد بیاوریم شهدا که بودند، چه کردند و به چه جایگاه رفیعی رسیدند و ما هم این راه را ادامه بدهیم و فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نشویم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری  بیان کرد: امروز اگر روحیه ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را داشته باشیم هیچ وقت به بن بست نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: افتخار این است که دغدغه مردم را داشته باشیم و بسیجی اینگونه است و از هر مظلومی در هر نقطه از عالم حمایت می کند و امام هم می فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

حسینی گفت: بسیجی باید بینش و  تحلیل درست و بصیرت داشته باشد. متاسفانه گاهی دیده می شود برخی در زمین دشمن بازی می کنند و مسائلی را ترویج می کنند که معلوم نیست از کجا مدیریت می شود ولی اگر بصیرت وجود داشته باشد فریب نخواهیم خورد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تلاش رئیس جمهور و مسئولان برای خدمت بیشتر گفت: این تلاش موجب شده مردم امیدوار شوند و برای همین برخی دارند تلاش می کنند با حاشیه سازی مردم را مایوس کنند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: اگر نقد منصفانه ای هم وجود دارد ما باید پذیرا باشیم، رئیس جمهور هم بارها گفته اند از نظرات، نقدها و پیشنهادات برای پیشبرد کارها بهره بگیرید.

حسینی افزود: در تیم اقتصادی هماهنگی بالایی وجود دارد و هر هفته جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برگزار می شود و کارها دارد به خوبی و با نظم خوب پیش می رود و جهت گیری کلی به سمت عدالت است.

وی با اشاره به بحث حقوق های نجومی، گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که چنین حقوق هایی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی پرداخت های نجومی را بگیرد.

معاون  امور مجلس رییس جمهوری اضافه کرد: باید شفافیت ایجاد شود و به مدیران اختیارات داده شود و براساس اختیارات از آنها کار خواسته شود و دولت دارد برای این مسائل برنامه ریزی می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در این مدت کوتاه فروش نفت و منابع ارزی بهتر شده و اینها نشان می دهد می توانیم وضعیت موجود را سامان دهیم.

حسینی افزود: برخی شوراها ۱۰ سال بود تشکیل نشده بود و الان آقای رئیسی منظم این جلسات را برگزار می کند و مدیران را بازخواست می کند تا مسایل پیگیری شود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بحث ساخت ۴ میلیون مسکن پیگیری شده و این مساله ضمن اینکه موجب حل مشکل مسکن مردم می شود باعث اشتغال و رونق تولید خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی