• ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر: 24752
رودی ژستد

ایمون زاید تا قبل از دربی معروف سال ۹۰ اصلاً مهاجم سرشناسی نبود و حتی خیلی از پرسپولیسی‌ها منتقد خرید چنین بازیکنی برای پرسپولیس بودند.

به گزارش ایران پژواک، در دربی معروف سال ۹۰ پرسپولیس ۹ نفره شد و ناگهان ایمون زاید هت تریک کرد و یک شبه تبدیل به محبوب‌ترین پرسپولیسی ایران شد و سه گل وارد دروازه مهدی رحمتی کرد که یکی از یکی حساس تر و زیباتر بود و باعث شد تا یکی از تاریخی‌ترین دربی‌ها برای پرسپولیسی‌ها رقم  بخورد. دیداری که به همان نسبت برای استقلالی‌ها تلخ بود.

مظلومی سرمربی وقت استقلال اگر آن دربی را هم می‌برد، صاحب رکورد استثنایی ۵ برد پیاپی در دربی‌های پایتخت می‌شد اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و نام ایمون زاید از همان بازی بر سر زبان‌ها افتاد. درحالی که خیلی‌ها می‌گفتند چندان بازیکنان طراز بالایی نیست اما به هر حال برای پرسپولیس خوب کار کرد و در محوطه جریمه مهاجمی خطرناک بود.

حالا استقلال مهاجمی فرانسوی به نام رودی ژستد را جذب کرده که تا امروز و در سه دیداری که به میدان رفته چیز خاصی نشان نداده و انتقاد بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال را پشت سر خود می‌بیند. شاید تا امروز تنها کسی که پشت ژستد ایستاده و حمایتش کرده شخص فرهاد مجیدی باشد وگرنه از نظر فنی عملکرد او هیچ کدام از هواداران استقلال را راضی نکرده و حتی بازیکنان این تیم هم در محافل خصوصی می‌گویند این مهاجم آن قدرها که در موردش گفته بودند خوب نیست و بازیکن چندان بزرگی محسوب نمی‌شود.

ژستد در دیدار با صنعت نفت آبادان هم چندان خوب ظاهر نشد و نتوانست گلزنی کند و حتی بازی خوبی انجام نداد که بتوانیم از عملکردش دفاع کنیم اما به هر حال دربی حساس تهران می‌تواند باعث شود تا ژستد احیا شده و با گلزنی احتمالی در این دیدار استقلال و خودش را احیا کند.

خیلی‌ها اعتقاد دارند مشکل بزرگ این قبیل مهاجمان خارجی با زدن گل اول حل می‌شود هرچند که هموطن او یعنی یامگا خیلی زود برای استقلال گلزنی کرد اما در ادامه او هم نتوانست بازی‌های خوبی را انجام بدهد و افکار عمومی را راضی کند با تمام این اوصاف پیش‌بینی شود مجیدی در بازی حساس شنبه باز هم از فرانسوی‌های تیمش استفاده کند چرا که همچنان به آنها بیشتر از مهاجمان ایرانی استقلال اعتماد دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی