صدری و آجرلو

باشگاه استقلال دیگر مثل قبل مشکل مالی ندارد این در حالی است که پرسپولیس با پنج قهرمانی غرق در مشکلات مالی است.

به گزارش ایران پژواک، بر اساس اظهارات فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه استقلال با استناد به مستندات مالی تا این لحظه ۴۵ درصد از قرارداد کوین یامگا و ۳۵ درصد از قرارداد ژستد را به عنوان پیش پرداخت به این دو بازیکن خارجی خود پرداخت کرده است که بر این اساس و ارائه اسناد و مدارک مرتبط با این فرایند و تکمیل سایر ضمانت‌های دیگر مجوز همراهی این دو بازیکن صادر شده است.

از طرفی خدایی معاون‌ شرکت‌ توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشورمان از پرداخت اجاره یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی ورزشگاه آزادی قبل از بازی استقلال و نساجی توسط آبی‌های پایتخت خبر داده است.

آبی‌ها برای پرداخت سهم ۳ میلیاردی‌ سازمان‌ لیگ از محل تبلیغات محیطی طی نامه‌ای خواستار ارائه شماره حساب شده است تا این مبلغ را به حساب آن‌ها واریز کند.

این اظهارات و نقل قول‌ها از سوی مقامات رسمی فوتبال و زیر مجموعه وزارت ورزش نشان می‌دهد اوضاع و احوال مالی استقلال برخلاف سال گذشته ایده آل است و بازیکنان و کادر فنی تیم با چالش‌های مالی همیشگی رو به رو نیستند.

از آن طرف پرسپولیس غرق در مشکلات مالی است و نه تنها آنها پولی برای پرداخت به بازیکنان و کادر فنی خود ندارند، اسپانسری هم نتوانستند جذب کنند تا پول به باشگاه تزریق شود.

این درحالیست که شنیده ها حاکی از آن است که اعضای تیم استقلال تا الان ۲۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و پرسپولیسی ها تنها ۵ درصد پول گرفته اند. ضمن اینکه پرسپولیسی ها مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قرض کرده اند و باید برگردانند.

در کنار این مسائل، پرسپولیس هنوز مدیرعامل خود را نشناخته و وضعیت مدیریتی این باشگاه کاملا نامشخص است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی