مهدی فنونی زاده

مدافع اسبق استقلال گفت: آقای گل محمدی لابد ۶۰ میلیون ایرانی فوتبال را نمی فهمند و فقط تو یک نفر می‌فهمی که میگویی پرسپولیس مستحق برد بود؟

به گزارش ایران پژواک، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری مدعی شد تیمش مستحق برد بوده است. مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس و صحبت‌های سرمربی تیم سرخپوش پایتخت اظهاراتی را مطرح کرد.

دربی ۹۷ را چطور ارزیابی کردید؟
این دربی که دیگر نیاز به ارزیابی نداشت. وقتی داور آخر بازی پنالتی صد در صد ما را نمی‌گیرد دیگر چه حرفی برای گفتن باقی می‌ماند؟ من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم تکل از پشت آن هم درون محوطه جریمه صد درصد خطای پنالتی است. نیمه اول هم که آن توپ را آفساید گرفتند درحالیکه فقط دست فوروارد ما توی آفساید بود و تمام تنش پشت خط آفساید. آن وقت عالیشاه به آن شکل سر داور داد میزند و کسی کاری به کارش ندارد.

یعنی قصد و غرضی پشت این کارهاست؟
صد در صد نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و این‌ها را می‌فهمیم.

دربی را چطور ارزیابی کردید؟
فوتبالی که استقلال بازی می‌کند مرا به یاد تیم زمان خودمان انداخت. ما هرگز زیر توپ نمی‌زدیم و فوتبال بازی می‌کردیم. از بازی سیاوش یزدانی لذت بردم. چهار بار آل کثیر را فرستاد داخل باقالی‌ها. چهار تو سر توپ زد و عالی کار کرد. مرادمند، دانشگر و رضا آذری هم خیلی خوب بودند. البته در خط‌هافبک کمی‌توپ از دست می‌دادیم. نمیدانم چرا روزبه چشمی‌اینقدر ضعیف تر از قبل شده! ولی روی یک موقعیت ۱۰۰ درصد هم خودش را به خوبی نشان داد.

چرا ژستد در خط حمله گلزنی نمی‌کند؟
ژستد مهاجم خوبی است. استپ می‌کند و توپ‌ها را به خوبی به دیگران پاس می‌دهد ولی فوروارد باید گل بزند. باید بتواند ضربات آخر را خوب بزند. تا وقتی که گل نزند همه فکر می‌کنند ژستد بازیکن بدی است. همین بازیکن دیگرمان یامگا عالی فوتبال بازی می‌کند ولی فوتبالش به چشم نمی‌آید.

گل محمدی در نشست خبری اعلام کرد تیمش مستحق برد بوده اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردند؟
لطفاً به آقای گل محمدی بگویید شما کدام موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردید که درباره‌اش حرف میزنید و ما ندیدیم؟ یعنی ۵۰، ۶۰ میلیون ایرانی فوتبال نمی‌فهمند ولی شما می‌فهمید؟ لابد می‌خواهید بگویید فوتبالتان هم فراتر از آسیا بوده؟ حتما لوران بلان این مسابقه را دیده و به یحیی پیغام داده که فوتبال تیمت فراتر از آسیاست. بروید جمع کنید بساطتان را. داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت و یک آفساید غلط گرفت وگرنه پرسپولیس باخته بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی