• ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
  • کد خبر: 24880
یحیی گل محمدی

نمایش ضعیف استقلال و پرسپولیس در دربی اخیر بیشترین انتقادات را متوجه مربیان محتاط دو تیم کرد.

به گزارش ایران پژواک، در این میان اگر فرهاد مجیدی توانست به لطف (!) یک صحنه مشکوک به پنالتی تا حدی کمتر مورد نقد قرار بگیرد اما "محتاط دربی" لقبی بود که کارشناسان و منتقدان به یحیی گل محمدی دادند.

در خصوص عملکرد فنی و تاکتیکی تیم ها چیز زیادی نمی توان گفت.‌ توقع از مربیان این تیم ها به مراتب بالاتر از چیزی بود که دیدیم. به خصوص " محتاط" بودن یحیی گل محمدی که گویی  تیمش را فقط برای نباختن و مساوی گرفتن به زمین فرستاده بود.

این درحالی است که یحیی گل محمدی در گذشته در ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد همواره بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشت. در همین پرسپولیس نیز در ۲ سال گذشته و به ویژه نیم فصل دوم لیگ نوزدهم تیم یحیی گل محمدی فوتبالی مالکانه و چشم نواز را به نمایش می گذاشت اما به نظر می رسد هر چه از عمر مربیگری او در پرسپولیس گذشت تیمش محتاط و خودش محتاط تر شده باشد!

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است استراتژی جدیدی برای خودش و تیمش تعیین کند.

سرمربی پرسپولیس از لقب " محتاط" بدش می آید و نمی خواهد کارشناسان، منتقدان و حتی هواداران ار او با این لقب یاد کنند. شاید بازی با تیم رضا عنایتی آقای گل سابق ایران فرصت خوبی برای سرمربی پرسپولیس باشد.

فرصت مناسبی برای تمرین گلزنی مقابل تیم ته جدولی اما پرسپولیس برای رسیدن به هدف سرمربی خودش نیاز به تغییر دارد.

یحیی گل محمدی خوب می داند هر چقدر هم بخواهد نمایش ضعیف و بی حال دربی را توجیه کند فایده ای ندارد و هر قدر هم بگوید امید عالیشاه فوروارد بوده و ما با دو مهاجم بازی کردیم بیهوده است!

پرسپولیس برای گلباران تیم تازه لیگ برتری شده  باید با دو مهاجم بازی کند و گفته می شود استراتژی جدید " یحیی" نیز همین خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی