فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به بازیکنانم می‌گویم کلید موفقیت شما این است که حرف و حدیث ها را دایورت کنید.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: همیشه بازی های استقلال و سپاهان حساس و جذاب بوده اند. با توجه به کیفیت دو تیم فردا شاهد یک دیدار زیبا هستیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده بعد از دیدار استقلال و سپاهان گابریل پین از استقلال جدا می‌شود گفت: از شما می‌خواهم به اراجیف روزنامه های دروغگو توجه نکنید. من به این مسائل اصلا اهمیت نمی‌دهم. البته آن روزنامه ای که این مطلب را نوشته چندین بار دیگر هم این کار را کرده است. همیشه به بازیکنانم می‌گویم می‌توانم یک کلید موفقیت به شما بدهم، چه در زمان مربیگری و چه در زمان بازی کردن. به آنها گفتم شما همه حرف و ها و حدیث ها را دایورت کنید. من نه به این اراجیف اهمیت می‌دهم و نه برایم مهم است. من یک مسئولیت سنگین قبول کردم و مطمئن باشید تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا موفق شوم حتی اگر تنها باشم. افراد تنها همیشه به جز خدا به کسی تکیه نمی‌کنند. من یک همکاری فوق العاده با پین دارم ولی تا یک بازی می‌بریم همه شروع می‌کنند. ما کار بسیار سختی داریم و باید خوب تلاش کنیم تا موفق شویم و به این مسائل توجهی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا دیدار فردای تیمش هم مثل بازی گذشته هجومی خواهد بود یا خیر گفت: سپاهان تیم بسیار با کیفیتی است و فردا بازی بسیار سختی داریم. فردای بازی با پیکان از بازیکنان خواستم این دیدار را فراموش کنند  و تمام فکرشان روی بازی با سپاهان باشد. مطمئن هستم فردا شاهد بازی خوب و زیبا خواهیم بود.

مجیدی در خصوص اینکه طبق آمار هافبک های این تیم در ۹ بازی گذشته فقط ۳ پاس گل داده اند گفت: اگر بحث آما را کنار بگذاریم از عملکرد هر سه هافبکمان در بازی قبل خیلی راضی هستم. هم مهدی پور، هم نیک نفس و هم سبحان خاقانی در بازی گذشته خوب کار کرده اند و وظایفی که به آنها دادم را خوب اجرا کردند.

وی در خصوص اینکه مسابقه فردا هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود عنوان کرد: قبلا هم گفته ام استقلال با هوادارانش شکل می‌گیرد. در زمان بازی کردن و مربیگری ام فقط چند بار حضور هواداران را تجربه کردم که اتفاقا در هیچکدام از آنها باخت نداشتم ولی امیدوارم مسئولان هر چه سریعتر برای بازگشت تماشاگران تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در ادامه راه هم با تفکرات هجومی به میدان می‌رود یا خیر گفت: تفکرات من همیشه هجومی است. در چند بازی اول به شکل باید و شاید آن طور که می‌خواستم تیم ما شکل نگرفت ولی در بازی با نفت دیدید هر توپی که روی دروازه حریف ارسال شد ۵ نفر از تیم ما در باکس حضور داشتند. هوادار از استقلال یک بازی هجومی می‌خواهد و مطمئن باشید در دیدارهای آینده هم شاهد یک بازی هجومی خواهید بود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که با تیمش شکست نخورده و تنها ۲ گل در بازی های گذشته دریافت کرده است و آیا در ادامه راه هم چنین برنامه ای دارد گفت: برای من خیلی مهم است که تیمم گل نخورد. شاید باور نکنید ولی از فصل گذشته این کار را شروع کردم، به جز پاداش برای کل تیم، پاداشی جداگانه برای گل نخوردن استقلال می‌گذارم. امسال فقط ۲ گل خوردیم و معتقدم تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

وی در خصوص استفاده استقلال از بازیکنان بلند قامت در بازی با پیکان گفت: یکی از تاکتیک های ما ارسال از جناحین است. در جلسه فنی قبل از بازی از یزدانی، دانشگر و یامگا خواستم که بلند شوند و بایستند. به بازیکنانم گفتم یک دقیقه به این نفرات خوب نگاه کنند که چه قد و قامتی دارند. هر مربی آرزو دارد که این نفرات به این بلند قامتی داشته باشد. در دیدار با پیکان هم به نحو احسن از فرصت استفاده کردیم و روی ضربات ایتسگاهی به گل رسیدیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مشکلات زمین تمرین تیمش عنوان کرد: تنها دغدغه من همین زمین تمرین است. با وجود تلاشی که باشگاه کرد ولی برخی تمرینات ما در این زمین قابل اجرا نیست. حتی آقای پین چند بار در این خصوص به من تذکر داد که برخی از کارهای تاکتیکی در این شرایط قابل اجرا نیست. ما تمام تهران را گشتیم ولی زمین تمرین خوب پیدا نکردیم. البته قرار است در نیم فصل مشکلات حل شده و زمین تمرین ترمیم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی