فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از تقابل با نود ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: عرض سلام خدمت همگی. در برابر تیمی بازی داریم که شناخت آنچنانی از آنها نداریم اما دیروز با بازیکنان صحبت کردم و سعی می‌کنیم با انگیزه بالا حضور پیدا کنیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

از بازیکنان ذخیره استقلال می کنید؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: با صحبتی که با کادر داشتیم تصمیم داریم که به بازیکنانی که بیشتر بازی کردند استراحت بدهیم و از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که شانس کمتری برای بازی کردن داشتند. همیشه گفتم که ما برای بردن ۲۰ بازیکن به اردوی پیش از بازی سختی داریم و بحث می‌کنیم. سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شانس کمتری برای بازی داشتند اما با جدیت تمام بازی را انجام می دهیم.

سرمربی استقلال در مورد غایبان تیمش در این بازی گفت: تنها بازیکنی که در اختیار نداریم آقای رشید مظاهری هستند که دیروز در تمرین دچار مصدومیت شدند و دکتر اعلام کردند امکان حضور در بازی را ندارند. وریا غفوری دو سه روز دیگر به تیم ملحق می شود و کارش را آغاز خواهد کرد.

مجیدی درباره اینکه نگاه جدی به قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: با توجه به این که دو سال در فینال جام حذفی حضور پیدا کردیم اما جام نگرفتیم با بچه‌ها هم صحبت کردم و روی جام امسال حساب ویژه باز کردیم و تلاش می کنیم که ناکامی دو فصل گذشته را جبران کنیم و جام را به دست بیاوریم.

سرمربی آبی پوشان دررابطه با مشکلات زمین تمرین این تیم گفت: یکی از معظلات بزرگ ما زمین تمرین است که وضعیت مناسبی ندارد و با تلاش مدیران باشگاه در چمن زمین تهران تمرین کردیم و اگر یک جلسه در هفته هم آنجا تمرین کنیم ممنون می شویم اما مدیران باشگاه در تلاش هستند که زمین خوبی را داشته باشیم.

مجیدی درباره رای پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان گفت: شرایط طوری نیست که تیم با از دست دادن یا گرفتن سه امتیاز شانس قهرمانی را از دست بدهد یا به دست بیاورد. همه تیم ها شانس دارند و مهم این است که در مسابقات آینده موفق باشیم. برای من مهم نبود که به ما یا سپاهان امتیاز اضافه شود. قبلا هم این اتفاق افتاده بود، سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد و فاصله ما با پرسپولیس ۵ امتیازی شده بود. این دو سه امتیاز نه شانسی از کسی می گیرد و نه شانسی را اضافه می‌کند. مهم این است که در مسابقات آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و روند پیروزی‌هایمان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی