دربی

مقامات فدراسیون و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم‌اکنون سخت در تلاش هستند تا از آخرین فرصت خود برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

به گزارش ایران پژواک، مشکلات نمایندگان کشورمان برای حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا بسیار حاد شده و احتمال اینکه استقلال و پرسپولیس نتوانند زمستان امسال در این مسابقات شرکت کنند، فوق‌العاده زیاد است.

البته هنوز یک روزنه امید برای حل معضل فوق وجود دارد و اتفاقاً مسئولان فوتبال ایران هم دقیقاً می‌خواهد از همین روزنه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند .در قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ماده‌ای وجود دارد به نام ماده ۲۱۶ که گاهی اوقات کمک حال نمایندگان کشورمان برای ماندن در عرصه لیگ قهرمانان شده است. این ماده به شرایط تیم‌های مشکل داری اشاره می‌کند که اقدامات اولیه و مؤثری برای حل مشکلات خود داشته‌اند و همین مسئله مقامات کنفدراسیون را مجاب می‌کند تا با آنها مدارا کنند. در واقع استقلال و پرسپولیس می‌خواهند با استفاده از همین «ماده طلایی» بار دیگر مقامات ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کنند که مشکلات اساسی آنها در دست بررسی بوده است.

البته باید منتظر ماند و دید چنین استدلالی مورد قبول کنفدراسیون قرار خواهد گرفت یا اینکه این بار شرایط کاملاً متفاوت می‌شود؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی