صدیف بدری

نماینده اردبیل، گفت: انتظار مردم بعد از ۴ دهه به سر آمده و مردم خواهان عدالت هستند، چیزی که تا به امروز محقق نشده و در لایحه پیشنهادی بودجه مورد لحاظ قرار نگرفته است. تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات براساس جمعیت اگر ادامه داشته باشد شاهد تثبیت تبعیض خواهیم بود، فریاد عدالتخواهی مردم را بشنوید.

به گزارش ایران پژواک، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور طی جلسه علنی امروز در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی طی سخنانی، گفت: دولت سیزدهم ضمن گره نزدن معیشت مردم به موضوع مذاکرات در حوزه سیاست خارجی توان خود را بر روی بهبود روابط با دنیا متمرکز کرده و در این مسیر بدون تکیه به غرب توجه اصلی خود را به شرق، قاره آسیا و همسایگان قرار داده است. به همین علت جا دارد که از سیاست خارجی منطقه ای دولت و بهبود روابط با همسایگان تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: مساله واکسیناسیون یکی از اتفاقات بسیار مهم بود که در این دولت به خوبی انجام شد، همچنین آنچه که اکنون به عنوان مدیریت در حوزه کرونا در کشور مشاهده می‌کنیم ثمره هدایت هوشمندانه دولت است.

بدری به کوتاهی‌ها در حوزه عدالت اشاره کرده بیان داشت: انتظار مردم بعد از ۴ دهه به سر آمده و مردم خواهان عدالت هستند، چیزی که تا به امروز محقق نشده و در لایحه پیشنهادی بودجه مورد لحاظ قرار نگرفته است. تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات براساس جمعیت اگر ادامه داشته باشد شاهد تثبیت تبعیض خواهیم بود، فریاد عدالتخواهی مردم را بشنوید.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور استقرار کامل دولت اتفاق نیفتاده و تاخیر بیش از این جایز نیست. دستگاه‌های اجرایی به روزمرگی دچار شده‌اند، با انتصاب به موقع و تعیین تکلیف مسئولان اجرایی دستگاه‌ها را از بلاتکلیفی خارج کنید.

نماینده مردم اردبیل در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: با تکمیل راه‌های اردبیل و ادامه آن تا مرز جمهوری آذربایجان توسعه اردبیل را از بن بست خارج کنید. راه‌های اردبیل همواره باعث بروز حوادث منجر به فوت می شوند، تا کی به اظهار تاسف بسنده می‌کنید؟

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: آقای وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه‌بندی معلمان را غیرسفارشی اجرا کنید و این طرح را به کام معلمان تلخ نکنید، حوصله معلمان به سر آمده است. آقای نوری دیر آمدید پس لطفا زود شروع کنید.

بدری در پایان خطاب به وزیر کار گفت: آقای وزیر کار چشمان کم سوی کارگران به دستان شماست، در تعیین حداقل دستمزد کارگران مراقب باشید که در حق آن ها اجحاف نشود، سکوت کارگران از رضایت نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی