کرونا

سخنگوی بندر مورموگائو در گزارشی اعلام نمود که بیش از ۲۰۰۰ مسافر در یک کشتی تفریحی در سواحل ایالت گوا هند پس از تشخیص ابتلای یکی از خدمه به ویروس کرونا محبوس شدند.

به گزارش ایران پژواک، کشتی کروز امپرس، متعلق به شرکت کروز هندی Cordelia Cruises از بمبئی وارد ساحل شد و قرار بود چندین روز مسافران را برای یک سفر یک روزه به گوا با ۲۰۱۷ سرنشین همراهی کند که اکنون این کشتی رها در ساحل محبوس شدند. در این گزارش امده است که ما به کشتی اجازه پهلوگیری خواهیم داد، اما همه چیز قبل از پیاده شدن بررسی می شود. همه مسافران دو بار بایدواکسینه شده باشند، باید تست بدهند. پزشک کشتی یکی از خدمه را که در طول روز تب بالایی داشت معاینه کرد. سخنگوی بندر گفت: به زودی یک تیم پزشکی سوار کشتی می‌شود و آزمایش‌های پی سی آر را روی همه مسافران انجام می‌دهد و تنها پس از دریافت نتایج به آنها اجازه خروج از کشتی داده می‌شود.

خدمه ای که تست کرونای او مثبت باشد از کشتی خارج شده و برای مداوا به بیمارستان خصوصی فرستاده می شود. هند از نظر تعداد موارد شناسایی شده کووید-۱۹ در رتبه دوم جهان باقی مانده است. بر اساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، از اسفندماه سال گذشته که همه‌گیری در کشور آغاز شد، تعداد کل مبتلایان از ۳۴.۹ میلیون نفر گذشت، بیش از ۳۴.۲ میلیون نفر بهبود یافته و بیش از ۴۸۱ هزار نفر جان خود را از دست دادند. در زمانی که سویه اومیکرون گسترش پیدا کرد، هند با کمبود مکان برای سوزاندن جنازه مواجه شده بود و کرونا بسیاری را به کام مرگ کشاند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی