هادی طحان نظیف

طحان نظیف گفت: سوالات و ابهاماتی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم که در حال بررسی‌ آن هستیم و بزودی نظر خود را درباره‌ آن اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایران پژواک، هادی طحان نظیف روز شنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قانون برای اعلام موارد رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شفاف است،‌ گفت: ما همیشه از اصلاح قانون انتخابات استقبال کردیم، در یک ماه گذشته سه یا چهار نفر از اعضا بر این نکته اذعان داشتند اگر قانون درباره اعلام دلایل رد صلاحیت نامزدهای انتخابات تغییر کند ما نیز مطیع قانون خواهیم بود، معتقدیم که قوانین انتخابات باید اصلاح شود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت بررسی رتبه‌بندی معلمان در شورا اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان به شورا ارسال شده در حال رسیدگی هستیم.

طحان‌نظیف تصریح کرد: این مصوبه ماهیتش لایحه است که طبیعتا اگر لایحه باشد بخشی از بار مالی را دولت تقبل می‌کند ولی در مورد بخشی دیگر ما سوالات و ابهاماتی داریم که در حال بررسی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آیت الله جنتی از ریاست شورا کنار می‌رود؟ گفت: تغییری در شورای نگهبان مطرح نیست این شایعات را تایید نمی کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: دیدار اعضای شورای نگهبان با نمایندگان مجلس موضوعی مرسوم است که با هدف افزایش کیفیت فرآیند قانون گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین درباره شایعات درخصوص بودجه شورای نگهبان گفت: بودجه شورای نگهبان کاملا شفاف است و همه هزینه‌ها و مصارف‌ تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی و دبیر و اعضای شوراست و در این سالها هیچ تخلفی نداشته‌ایم.

طحان نظیف اضافه کرد: بودجه سال بعد شورا به دلیل آنکه انتخابات نداریم، کاهشی است، معدود رسانه‌هایی درباره بودجه شورا حرفه‌ای و اخلاقی عمل نکردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی