آلیا نظربایف

کوچک‌ترین دختر رئیس جمهوری سابق قزاقستان در پستی در اینستاگرام برای نخستین بار درباره اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر در کشورش اظهارنظر کرد.

به گزارش ایران پژواک از شبکه فاکس ۲۴، آلیا نظربایف، کوچکترین دختر نورسلطان نظربایف، رئیس جمهوری سابق قزاقستان در این پست رویدادهای رخ داده اخیر در کشورش را تراژدی دانست و به خانواده کشته‌شدگان این ناآرامی‌ها تسلیت گفت.

وی تاکید کرد: قلبم از رویدادهای غم انگیز اخیر در کشورم به درد آمده است. هیچ واژه‌ای برای بیان درد و تاسف برای قربانبان و افراد کشته شده وجود ندارد. از صمیم قلب به خانواده‌های تمامی این قربانیان تسلیت می‌گویم. اجازه دهید این درس بی‌رحم، برای همه ما آخرین درس در تاریخ‌مان باشد. کشته شدن افراد در زمان صلح درست نیست.

آلیا نظربایف همچنین از شهروندان قزاقستان برای حمایت از پدرش تشکر کرد و گفت: پدرم پیام‌های بسیاری از سوی ساکنین مناطق مختلف دریافت می‌کند.

وی همچنین برای تمامی مردم قزاقستان آرزوی صلح، سعادت، رفاه و ثروت کرد.

پیش‌تر روزنامه ساندی تلگرام گزارش داده بود که آلیا نظربایف در سال ۲۰۰۶ میلادی خانه‌ای در شمال لندن خریداری کرده و قصد دارد شهروندی انگلیس را بگیرد.

نورسلطان نظربایف به مدت ۳۰ سال به عنوان رئیس جمهوری قزاقستان خدمت کرد و در مارس سال ۲۰۱۹ میلادی از این سمت کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی