بیت‌کوین

بیت کوین در ماه های اخیر رکورد بی سابقه خود را شکست و به مرز ۷۰ هزار دلاری نزدیک شد اما هفته های اخیر دلخواه این ارز دیجیتال نبوده است با این وجود کارشناسان بر این باورند که این ارز می تواند به زودی رکورد ۱۰۰ هزار دلاری را بشکند.

به گزارش ایران پژواک، هجوم سرمایه گذاران به بازار رمز ارز و نگاه کردن به آن به عنوان یک راه سریع برای ثروتمند شدن منجر شده است که کارشناسان پیش بینی های خود را در خصوص قیمت بیت کوین بالا ببرند.

بیت کوین سال ۲۰۲۱ را در محدوده ۳۰ هزار دلاری آغاز کرد و در حالی که تا ۷۰ هزار دلاری بالا رفته بود سال را در محدوده ۴۰ هزار دلاری به پایان برد.

با این وجود کارشناسان بر این باورند که روند صعودی بیت کوین به زودی آغاز خواهد شد و این ارز دیجیتال در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ رکورد قیمت ۱۰۰ هزار دلاری را خواهد شکست.

رابرت بریدلاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوره و بازاریابی دارایی های دیجیتال Parallax Digital، پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا اکتبر سال ۲۰۲۱ از ۳۰۰۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد، که اینطور نشد و او انتظار دارد تا سال ۲۰۳۱ ارزش آن به بیش از ۱۲ میلیون دلار برسد.

متیو هایلند، تحلیلگر تکنیکال و تحلیلگر داده های بلاک چین، ارزشی معادل ۲۵۰۰۰۰ دلار را برای بیت کوین تا پایان ژانویه پیش بینی می کند که مستلزم افزایش قابل توجهی است.

تمرکز اصلی پیش بینی های صورت گرفته بر محدودیت تعداد بیت کوین های موجود است و روز به روز استخراج آن سخت تر خواهد شد و بر ارزندگی آن افزوده خواهد شد؛ گفتنی است که از ۲۱ میلیون بیت کوین بین ۱۸ تا ۱۹ میلیون از آن استخراج شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی