لوسیانو پریرا

بعد از مطرح شدن عجیب نام شروین بزرگ، مهاجم صنعت نفت آبادان برای حضور در پرسپولیس، امروز نام یک مهاجم دیگر پیرامون سرخ‌ها مطرح شد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل نیاز شدیدی به جذب مهاجم دارد. سرخ‌ها بعد از مصدومیت آل کثیر تنها مهدی عبدی را در فهرست خود به عنوان مهاجم در اختیار دارند همین موضوع باعث شده تا کادر فنی سرخ‌ها با ذره بین به دنبال مهاجم در لیگ برتر باشد.

بعد از مطرح شدن عجیب نام شروین بزرگ،مهاجم صنعت نفت آبادان برای حضور در پرسپولیس، امروز نام لوسیانو پریرا هم پیرامون سرخ‌ها مطرح شد. پریرا مهاجم ۳۶ ساله فولاد خوزستان ابتدای فصل یکی از گزینه‌های حضور در استقلال بود و مجیدی تلاش زیادی برای آبی پوش کردن او انجام داد اما در نهایت عدم پیگیری مدیران استقلال و یا عدم تمایل این بازیکن برزیلی باعث شد تا او قید حضور در استقلال را بزند. مجیدی حتی بعد از تساوی برابر آلومینوم دوباره ناراحتی خود در خصوص جذب نشدن این بازیکن را مطرح کرده بود. ماجرایی که به یک جنگ لفظی با احمد مددی ختم شد.

با این همه امروز خبرهایی در خصوص پیشنهاد رسمی پرسپولیس به این بازیکن پا به سن گذاشته مطرح شد و برخی از رسانه‌ها هم خبر از رد این درخواست توسط باشگاه خوزستانی داده اند. نکونامپیش از ایناعلامکرده بود نه تنها تیمش بازیکنی را از دست نخواهد داد بلکه به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل خواهد بود. اما با این حال باید این سوال را از کادر فنی سرخها پرسید که ایا این بازیکن گزینه مناسبی برای حضور در خط حمله پرسپولیس است؟

یحیی گل محمدی در طول فصل بارها مهدی عبدی را به بهانه عدم تحرک کافی در خط حمله تیمش نیمکت نشین کرده است اما حالا سراغ بازیکنی رفته که با این سن و سال توان دیگر ایجاد تحرک در خط حمله تیمی را ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی