• ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر: 2675
ورزشی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از اهداف ما در فصل جاری این است که نسبت به قبل بهتر نتیجه بگیریم و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایران پژواک به نقل از صدا وسیما، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: بازی سختی با پیکان داریم، پیکان مقابل استقلال هم مساوی گرفت. جلالی بزرگ‌تر و پیشکسوت من است، با شرایط موجود نیاز به ۳ امتیاز بازی داریم. 

وی ادامه داد: فردا چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به این بازی سخت برسند. می‌خواهیم در شهر قدس بازی کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد: ما از تمام نقاط زمین استفاده می‌کنیم تا به حریف ضربه بزنیم. بازی قبل اگرچه پیروز شدیم اما فوتبال خوبی را ارائه نکردیم، باید فوتبالی بهتر از قبل نشان دهیم و انشاالله روز به روز بهتر شویم.

دایی در مورد نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات برای ما هنوز تمام نشده و باید تیم را تقویت کنیم و در چند پست نقطه ضعف داریم.

دایی در مورد اینکه امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و اهداف سایپا چیست، گفت: از الان زود است که در این موردها صحبت کنیم اما یکی از اهداف ما این است که نسبت به قبل بهتر نتیجه بگیریم و خوب کار کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم. هدف‌های بزرگی داریم.

دایی در مورد پست اینستاگرامی کی‌روش و اینکه او احتمالا سرمربی الجزایر می شود، گفت: انشاالله که کی‌روش بماند و تیم ملی را هدایت کند اما خیلی افراد بهتر از من هستند که فکر می‌کنم در مورد تیم ملی تصمیم می‌گیرند و آنها تصمیم گیرنده هستند. 

دایی در مورد اینکه به نظر او کدام مربی بهتر است جانشین کی‌روش شود، ایرانی یا خارجی؟ گفت: من به این چیزها فکر نمی‌کنم که بخواهم پیشنهاد بدهم، امیدوارم کی‌روش بماند و در جام ملت‌ها تیم ملی ایران را هدایت کند.

دایی در مورد روز اهدای خون و اینکه خودش هم خون داده است، گفت: من همیشه کار اهدای خون را انجام می‌دهم اما این مرتبه گیر افتادم و اهدای خونم پر سر و صدا شد. اهدای خونم به سلامت جامعه و همچنین به فردی که خون را می‌رسانند کمک می‌کند، اهدای خون کار بزرگی است.

 در مورد اینکه شما با کنایه در مورد جانشین کی‌روش صحبت کردید، گفت: من صحبت‌هایم را انجام دادم، از روز اول که کی‌روش آمد از او حمایت کردم نه فقط کی‌روش بلکه هر کسی که سرمربی تیم ملی شوم از او حمایت می‌کردم. من امیدوارم که تیم ملی موفق شود زیرا باعث شادابی جامعه خواهد شد و دغدغه مردم را کمتر می‌کند. خود من دوست دارم که کی روش بماند. او بهترین کسی است که می‌تواند با این زمان محدود تا آغاز جام ملت‌ها تیم ملی را هدایت کند. شناخت کافی هم در این ۷-۸ سال از تیم ملی دارد و تیم ملی را از ما بهتر می‌شناسد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه محمد رضا اخباری از باشگاه سایپا گلایه کرده که تکلیفش را روشن نمی‌کنند، اظهارداشت: متأسفانه برخی خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند. اخباری جزء گزینه‌های ما بود. تمام اعضای کادر فنی من هم با جدایی او مخالف بودند اما این اخباری بود که دست ما را در پوست گردو گذاشت و هنوزم که هنوزه من پیگیر وضعیت او در باشگاه هستم و از باشگاه می‌پرسم وضعیت اخباری چه شد ، ما منتظریم تا تکلیف او مشخص شود.  من شنیدم که او مصاحبه کرده اما حرف‌هایش را نخواندم. آنطور که شنیده‌ام و حرف‌هایی که زده شاید از روی ناآگاهی بوده، همه مردم می‌دانند که تمرینات سایپا چه زمانی شروع شد اما اخباری تنها کسی بود که از روز اول در تمرینات ما حضور نداشت. او یکبار هم سراغ کادر فنی نیامد. بحث من باشگاه نیست، بلکه کادر فنی تصمیم گیرنده اول و آخر است اما یکبار هم نزد ما نیامد. بعد از ۴-۵ روز مدیر برنامه‌هایش به سرپرست تیم ما پیامک زد که اخباری در اسپانیا تشریف دارد. 

دایی با اشاره به اتفاقات گذشته عنوان کرد: خانواده اخباری نزد آقای درویش آمدند و گفتند که اجازه بدهید او به تیم دیگری برود و می‌خواهد که پیشرفت کند، در تاریخ ۲۷ خرداد او نامه‌ای به باشگاه نوشت و درخواست جدایی کرد. درویش این مسائل را به من اطلاع داد من هم گفتم که اخباری می‌تواند برود و به باشگاه اعلام کردم. از ۲۷ خرداد او درخواست جدایی کرد. بعد از نشست هم می‌توانم این نامه را به شما نشان بدهم. ضمن اینکه اخباری گفته من ۱۳ سال در سایپا بوده‌ام. والا من زمانی که در سایپا حضور داشتم و این تیم را قهرمان کردم اسمی از اخباری نشنیده بودم، شاید او در تیم پایه‌ها بوده است. 

وی افزود: من نام اخباری را با تراکتورسازی شنیدم. او بیشتر در تراکتورسازی گلری کرده است، اصلاً یادم نیست که او در سایپا بوده باشد که می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده. او ۲ سال در تراکتورسازی به سربازی رفته بود ضمن اینکه می‌توانید عملکردش را هم بررسی کنید. اخباری دروازه‌بان اول من بوده اما متأسفانه عملکردش درون دروازه باعث نیمکت نشین شدنش شد. برای من چه فرقی می‌کند که اخباری دروازه‌بان منچستر یونایتد باشد یا از تشتک‌سازی ورامین آمده باشد، هرکسی که خوب باشد و به تیم کمک کند از او استفاده می‌کنم. اخباری ۲۷ خرداد تقاضای جدایی داده و تا امروز تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید از اخباری ناراحت باشم که تکلیفم را مشخص نکرده است. تیم سایپا امسال در لیگ قهرمانان آسیاست، من باید دروازه‌بان بگیرم، چه باید بکنم؟ او مسئله را کش‌دار کرد و اکنون دیگر دروازه‌بان ایرانی نیست که او را جذب کنیم و مجبورم که سراغ گلر خارجی بروم و آنطور هم که مدیر برنامه‌هایش پیامک زده به اسپانیا رفته بود. ۲۷ خرداد کجا که ما با جدایی او موافقت کردیم و امروز که ۱۰ مرداد است کجا. چقدر من را معطل کرده؟ این آقا باشگاه را معطل کرده است. تاکنون راجع به این مسئله حرف نزده بودم.

دایی در مورد اینکه قرار است علیرضا حقیقی را جذب کنید، گفت:  ابتدا باید تکلیف اخباری مشخص شود. آقای اخباری که می‌گوید ۱۳ سال برای باشگاه زحمت کشیده آیا باشگاه نباید از انتقال او چیزی گیرش بیاید؟ حق رشد و فلان و ... چه می‌شود؟ یکی بگوید. او هم خدا را می‌خواهد هم خرما را. او می‌خواهد از سایپا برود و چیزی هم ندهد. می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده بعد ۲ سال هم در تراکتورسازی به سربازی رفته است. این ۱۳ سال که باشگاه برایش سرمایه گذاری کرده چه می‌شود؟ این سوالات را از اخباری بپرسید تا ببینیم چه جوابی می‌دهد. ۲۷ خرداد با دست خط خودش نامه درخواست جدایی داده و گفته می‌خواهم بروم تا پیشرفت کنم، ما هم گفتیم بفرما برو پیشرفت کن اما تا امروز که ۱۰ مرداد است تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید ابتدا تکلیف اخباری را مشخص کنم و بعد سراغ دروازه‌بان دیگری بروم. اگر ۲۷ خرداد ایشان جدا می‌شد من یک دروازه‌بان می‌آوردم و با او کار می‌کردم تا آماده شود و از او استفاده می‌کردم. او یک بار هم سر تمرین نیامد چرا بازیکنی که با باشگاه یکسال قرارداد دارد یک بار هم سر تمرین نیامده است؟ ایراد کار از ما نیست، ایراد از این است که وقتی با بازیکنی تمرین می‌کنیم و ۲ ماه با او تمرین می‌کنیم روز قبل از بازی به دفتر مدیرعامل باشگاه می‌رود.


دایی در مورد اینکه وضعیت رضا اسدی چه شد و قصه او به کجا رسید، گفت: قصه او هم مشخص است. الان همه شما افتخار می‌کنید که جهانبخش با فلان مبلغ به برایتون انگلیس رفته است اما من مانده‌ام که مگر می‌شود یک بازیکن بگوید من می‌خواهم به دانمارک بروم آن هم با مبلغ ۵۰ هزار یورو که باید به این و آن هم درصد بدهد و شاید ۲۰ هزار یورو نصیبش شود. من با اسدی حرف زدم، به او گفتم آقا رضا زحمت بکش، تو توانایی آن را داری که به تیم ملی برسی، وقتی از تیم ملی به تیم دیگری بروی خیلی مهم‌تر است، با یک شخصیت دیگری به تیم دیگری می‌روی. ۲ ساعت با او صحبت کردم اما روزی که مدیرعامل با من کار داشت به دفتر مدیرعامل رفتم و دیدم که او در دفتر مدیرعامل نشسته است، من ۵ بار هم به دفتر مدیرعامل نرفته‌ام. فاصله تمرین تا دفتر مدیرعامل ما هم زیاد نیست اما متأسفانه یکسری چیزها آدم در زندگی می‌بیند، تکلیف او هم مشخص است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی