• ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 3355
بایرن مونیخ

بوندسلیگای آلمان در حالی امشب آغاز می‌شود که باز هم بایرن مونیخ تنها شانس قهرمانی است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از آس، بایرن مونیخ و هوفنهایم جمعه شب به مصاف هم می‌روند تا بوندسلیگای فصل ۱۹- ۲۰۱۸ شروع  شود. مدافع عنوان قهرمانی در حالی آغازگر این بازی‌ها است که مانند چند سال اخیر بخت نخست قهرمانی محسوب می‌شود. پس از حذف عجیب آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی و عملکرد ضعیف تیم‌های آلمانی در اروپا (به جز بایرن مونیخ) و کمبود هیجان در مسابقات باشگاهی، این کشور نگران است جایگاه خود را در لیگ‌های برتر اروپایی از دست بدهد.

در این شرایط مونیخی‌ها برای قهرمانی دوباره برنامه‌ریزی کردند. تیم‌های رقیب نیز اشتیاق زیادی دارند تا جایی که یولیان ناگلسمن (سرمربی هوفنهایم) درباره این بازی‌ها گفت: می‌خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم.

شالکه با تدسکو تمدید قرارداد کرد و دورتموند علاوه بر این که با فاوره تمدید کرد اشرف حکیمی را نیز خرید. این دو تیم تلاش خواهند کرد با بایرن برای قهرمانی رقابت کنند. کیمیش (بازیکن بایرن) در این باره اظهار کرد: سرمربیانی که باعث می‌شوند ما زودتر از زمان مورد نظر به قهرمانی دست پیدا نکنیم را دوست دارم. این اتفاق‌ها باعث جذاب‌تر شدن رقابت‌ها می‌شوند. دوست دارم همه تیم‌ها ما را در رتبه‌های بالایی تحت فشار قرار دهند. دوست داریم در لیگ هیجان انگیزی رقابت کنیم.

بایرن در مقابل در این تابستان خیلی تیم خود را تقویت نکرد و تنها با لئون گروتزکا قرارداد امضا کرد. هم‌چنین بازیکنانی هم‌چون رناتو سانچس و سرگی گنابری به تیم بازگشتند. مهم‌ترین امضای قرارداد این باشگاه نیکو کواچ بود که جانشین یوپ هاینکس شد. سرمربی کروات که تجربه حضور در بایرن را به عنوان بازیکن دارد اکنون کار سختی در هدایت تیم آلمانی خواهد داشت. او باید در تیمی که بازیکنان مسنی هم‌چون فرانک ریبری ۳۵ ساله و آرین روبن ۳۴ ساله دارد تغییراتی ایجاد کند که این کار آسان نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی