رضاییان

باشگاه تراکتورسازی تبریز با رامین رضاییان توافق کرد.

به گزارش ایران پژواک، این تازه‌ترین خبری است که از تبریز به دستمان رسیده است. دو طرف به امضای قرارداد بسیار نزدیک شده‌اند و اگر در روزهای آینده این انتقال صورت گرفت، تعجب نکنید.

چندی قبل رامین رضاییان با تراکتورسازی مذاکراتی داشت، اما با این باشگاه به توافق نرسید. پیشنهاد آن‌ها این بود که سالانه ۳۰۰ هزار دلار به رامین بدهند. مذاکرات، اما همین جا به بن‌بست خورد، چون رضاییان نپذیرفت با چنین رقمی به تراکتورسازی ملحق شود ولی انگار در اروپا هم تیم پیدا نکرد.

حالا، اما خبرهای تازه‌ای از تراکتورسازی به گوش می‌رسد. مالک متمول این باشگاه پیشنهاد تازه‌ای به رامین داده است. دفاع راست تیم ملی در همان دور اول مذاکرات گفته بود ۶۰۰ هزار دلار می‌خواهد تا قرارداد امضا کند و باشگاه تراکتور تلاش کرده با همین پیشنهاد، او را قرمزپوش کند. منابع خبری می‌گویند توافق‌ها حاصل شده و رامین رضاییان با دریافت چنین مبلغی به تراکتورسازی ملحق خواهد شد. او حتی درخواست ۳۰۰ هزار دلار برای امضای قرارداد کرده که به احتمال زیاد باشگاه این رقم را هم پرداخت می‌کند.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم گویا بعد از دریافت ۳۰۰ هزار دلار قبول کردند قرارداد خود را امضا کنند. یک فرد آگاه در تبریز هم این خبر را تأیید می‎‌کند و می‌گوید: «توافق‌ها حاصل شده و ما هم منتظر امضای این قرارداد هستیم.» در همین حال شایعه شده که احسان حاج‌صفی هم راهی تراکتورسازی می‌شود. مدیر برنامه‌های او با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه یکی است. البته سپاهان قصد دارد به هر شکل ممکن احسان را جذب کند ولی پیشنهاد تراکتور به این بازیکن بالاتر است. باید دید در نهایت او چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی