• ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر: 4386
رحمتی

با نظر وینفر دشفر قرار است حسین حسینی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از دروازه استقلال حفاظت کند.

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود که آبی پوشان پایتخت از شب گذشته با حضور در مسجد سلیمان آماده این دیدار شدند.

استقلالی‌ها شب گذشته پس از انجام آخرین تمرین خود اهواز را ترک کردند و به مسجد سلیمان رفتند تا برابر نفتی‌ها به میدان بروند.

اعضای تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری بازی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان فردا پس از ریکاوری راهی تهران می‌شوند.

شانس حضور حسینی در دروازه

با توجه به صلاحدید وینفرد شفر از ابتدای فصل جاری در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فقط رحمتی درون دروازه آبی پوشان جای گرفته تا جایی که حسین حسینی به یک نیمکت نشین تبدیل شود.
تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌رود که شنیده می‌شود حسین حسینی قرار است از دروازه آبی‌هاپوشان محافظت کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح الله باقری و چشمی

دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

استقلالی‌ها به دنبال تعیین تکلیف وضعیت ساناک

ساناک مربی تیم فوتبال استقلال که طی ماه گذشته برای رسیدگی به وضعیت مادرش راهی کشورش شده بود تا به امروز وضعیت حضور خود را در جمع آبی پوشان مشخص نکرده و در حال حاضر با توجه به قرارداد ۲ ساله‌ای که با آبی پوشان پایتخت دارد، مدیران این باشگاه درصدد هستند تا با تعیین تکلیف قرارداد ساناک وضعیت او را مشخص کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی