• ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
  • کد خبر: 4432
سروش رفیعی

سروش رفیعی تصمیم دارد زودتر از موعد به پرسپولیس بازگشته و تا نیم‌فصل زیر نظر برانکو تمرین کند.

به گزارش ایران پژواک، باشگاه فولاد خوزستان ابتدای فصل با این ذهنیت و به مدت نیم‌فصل سروش رفیعی را خرید که این ستاره شیرازی بتواند به تیم خوزستانی کمک کند. 

سروش رفیعی، اما نه تنها عملکرد خوبی نداشت بلکه بسیار هم ضعیف ظاهر شد. این هافبک تکنیکی در چند بازی رضایت هواداران و کادر فنی را جلب نکرد و مدتی هم به دلیل مصدومیت از تمرینات دور شد. سروش به قطر سفر کرد و مدعی شد برای مداوای پای مصدومش به این کشور رفته است!

رفیعی که چند روزی است به تمرینات فولاد بازگشته دیروز جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار کرد. گرچه اخبار دقیقی از محتوای این جلسه منتشر نشد، اما شنیدیم احتمال دارد باشگاه فولاد خوزستان قرارداد سروش رفیعی را فسخ کند. فولادی‌ها معتقدند فکر و ذهن این بازیکن با پرسپولیس است و نمی‌تواند به تیم خوزستانی کمکی کند. در همین راستا شنیدیم شاید سروش رفیعی به پرسپولیس بازگشته و تا نیم‌فصل زیر نظر برانکو تمرین کند.

از آنجایی که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است، سروش به رغم داشتن قرارداد تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای این تیم پرطرفدار بازی کند. رفیعی البته با این میزان از آمادگی به طور حتم کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد داشت. تیم برانکو هم‌اکنون بشار رسن را در اوج آمادگی در اختیار دارد و توانسته است با این هافبک بازیساز به یک‌قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

برای پست وینگر چپ و راست هم پرسپولیس سیامک نعمتی، امید عالیشاه و حتی مهدی ترابی ملی‌پوش را دارد که دوباره در سایپا به اوج برگشته است. در چنین شرایطی سروش رفیعی در پرسپولیس هم جایگاه ویژه‌ای نخواهد داشت. او که در پایان فصل گذشته راهی الخور شد، در لیگ ستارگان قطر هم نتوانست خودی نشان دهد و دیپورت شد.

شماره ۷ نزول کرده در بازگشت به فوتبال ایران و در فولاد خوزستان هم عملکرد ضعیفی داشت و همه را از خود نومید کرد. شاید نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم آخرین فرصت سروش رفیعی باشد که بتواند در پرسپولیس به اوج بازگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی