محمدعلی افشانی

شهردار تهران در واکنش به اتهام انجام شنود در شهرداری تهران گفت: شاید کثیف‌ترین اتهامی که در طول خدمت خود شنیده‌ام، اتهام «شنود» بود.

به گزارش ایران پژواک، محمدعلی افشانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: کسی که چنین مصاحبه‌ای را انجام داده بود، بلافاصله آن را تکذیب کرد اما من برای اولین بار در طول خدمتم از روابط عمومی شهرداری خواستم از سایت‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند و کسی که چنین ادعایی را کرده است، شکایت کنم. کسی که مصاحبه را انجام داده بود تکذیب کرد اما یک سایت نوار صوتی را منتشر کرد.

وی ادامه داد: بنابراین ما هم پرونده را به دستگاه قضایی فرستاده‌ایم تا طبق قانون با این افراد برخورد شود.

شهردار تهران در ادامه درباره تغییر و تحولاتی که وی در مدیریت شهرداری تهران ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: من از روز اول تغییرات را در مدیریت شهرداری انجام دادم و گفته‌ام اگر یک روز هم در شهرداری باشم، عزل و نصب خواهم داشت.

افشانی در مورد ماندن یا رفتنش از شهرداری تهران بیان کرد: من در مقابل مردم و شورایی که به من ۱۹ رأی داده است، احساس مسئولیت اجتماعی دارم. من به اعضای شورا گفته‌ام «هر زمان که فکر می‌کنند من باید مسئولیت را ترک کنم، من آماده این کار هستم؛ اما تا زمانی که شما می‌خواهید»، من هستم.

شهردار تهران ادامه داد: من در دوران خدمتم همواره گفته‌ام مبنای عملم قانون است. الان هم همین طور است. اگر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال من شود، حتی پس از اتمام موعد قانونی یک ساعت هم در شهرداری نمی‌مانم اما اگر قانون شامل من نشد، در شهرداری می‌مانم و خدمت می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی