قلعه

سرمربی تیم سپاهان از نمایش تیمش مقابل استقلال ابراز رضایت کرد و گفت به بازیکنانم افتخار می کنم.

به گزارش ایران پژواک، امیر قلعه نویی بعد از برتری مقابل استقلال گفت: نیمه اول استقلالی‌ها خوب بودند در نیمه دوم مرکز زمینه و لایه‌های دفاعی را بستیم و از کناره‌ها استفاده کردیم. بازی بدی نبود. استقلال روند رو به رشد داشت و نیمه اول بهتر از ما بازی کردند. این بازی را به کارگران فولاد مبارکه که در دمای ۱۶۰۰ درجه اذیت می‌شوند تقدیم می‌کنیم.

او افزود: تیم را طوری درست کرده بودیم که از سه جهت به گل برسیم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که آمدند. برای هر بازی انگیزه دارم و این بازی به اندازه بازی با مس کرمان برایم مهم است. استقلال را دوست دارم و سال‌ها در آن بوده‌ام اما الآن سرمربی سپاهان هستم. بازی به بازی پیش می‌رویم و برای سپاهان آینده خوبی می‌بینم. در نیم فصل دوم نیز باید تغییراتی داشته باشیم.

او درباره وضعیت استقلال گفت: شفر مربی کارکشته‌ای است. امیدوارم همانطور که با آقای کی‌روش قرارداد ۸ ساله بستند با او هم قرارداد بلند مدت ببندند.

قلعه‌نویی درباره آینده تیم ملی با کی‌روش اظهار کرد: معتقدم باید بعد از ۸ سال پیشرفت کنیم. البته معتقدم باید باهم تعامل داشته و به لیگ و پیشکسوت‌ها نیز احترام بگذاریم. در این ۸ ساله به بزرگترها توهین شده است. کی روش ازنظر فنی حرف ندارد اما از نظر اخلاقی باید کنترل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی