قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آقایانی بودند که کنار خط ادا درآورده و در رختکن و جاهای دیگر هزار کار می‌کردند، اما من این اداها را بلد نیستم.

به گزارش ایران پژواک، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم در شهر خوب کرمان حضور دارم، شهری که از آنجا خاطرات خوبی داشتم. پس از استقلال و تیم ملی و با آن همه بی‌معرفتی که شد، به مس کرمان آمدم و به کمک مردم این شهر، توانستیم نتایج خوبی بگیریم. خیلی تلاش کردم نساجی مازندران به لیگ برتر بیاید و الان آرزویم این است که مس به لیگ برتر بیاید، چون لیاقت مردم این شهر هست که تیمی لیگ برتری داشته باشند. مردم کرمان از نظر اخلاق و معرفت شرایط داشتن تیم لیگ برتری را دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: گویا باشگاه مس کرمان بیانیه داده و ما هم استقبال کرده و آن را تأیید می‌کنیم. در بیانیه قبلی سپاهان، حرف از صداقت زدیم، چون بیشترین ضربه را سپاهان از داوری خورده است. در چند وقت اخیر، هیچ تیمی مثل سپاهان از داوری ضرر نکرده است.

«هر جا صحبت از عدالت باشد، از آن استقبال می‌کنیم.» قلعه‌نویی ادامه داد: مس تیم خطرناکی است و مربی کاربلدی دارد. این تیم آقای گل را هم دارد و یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار ما فردا خواهد بود و امیدوارم بازیکنان انگیزه قبلی را داشته و با دست پر از زمین خارج شوند. بدانید که کرمان و مردم این شهر جزو خاطرات خوبم هستند باید یادی از آقای پوررند، نیک نفس، یوسف‌آبادی و مکوندی و مرحوم محمدی داشته باشم که برای فوتبال ایران زحمت کشیدند. در ۶ ماهی که در کرمان حضور داشتم، ریکاوری کرده و اگر به مقامی هم رسیدیم، به خاطر آرامش این شهر بود.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه هنوز برخی‌ها نوع شادی او در مس کرمان مقابل استقلال را یادآوری می‌کنند، گفت: این‌ها دو، سه گروه فیک هستند که در صفحات مجازی دنبال این چیزها هستند. آیا گواردیولا مقابل بارسلونا شادی نکرد؟ این‌ها کسانی هستند که لقمه‌شان ایراد دارد. مگر می‌شود کسی جایی که مسئولیت دارد و پول می‌گیرد، فیلم بازی کند؟ الان مسئول سپاهان هستم و با همه وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. من ادا ندارم؟ می‌خواهید جلوی خط ادا در بیاورم و سپس در رختکن برقصم؟ آقایانی بودند که کنار خط ادا درآورده و در رختکن و جاهای دیگر هزار کار می‌کردند، اما من این اداها را بلد نیستم. نه مربی پروازی هستم، نه مربی‌ای بودم که علیه تیمم شرط بستم نه مربی‌ای بودم که بازیکن فروخته و کمیسیون گرفتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: آقایان لیدرها را به منزل‌شان می‌بردند و باب لیدر را آن‌ها راه انداختند. این آقایان از لیدرها استفاده کرده و سپس اسم‌شان را اراذل گذاشتند. من آدم متظاهری نیستم. هر جایی بودم، از مس، استقلال اهواز، تراکتورسازی و الان که سپاهان هستم، دوست دارم جایی که پول می‌گیرم و زحمت می‌کشم، تیمم نتیجه بگیرد. دو، سه گروه فیک در صفحات مجازی هستند که این کارها را می‌کنند و مردم آن‌ها را می‌شناسند.

قلعه‌نویی در مورد نقاط ضعف و قوت مس کرمان عنوان کرد: دست‌نشان تیم خوبی درست کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. امیدواریم با بازی منطقی و با برنامه این تیم را ببریم، چون برای ما این دیدار مهم است. هدف‌مان این است که ارتباط خط هافبک و حمله را قطع کنیم. خوشحالم فرزاد حسین‌خانی همچنان برای مس بازی می‌کند، چون زمانی که من به مس آمدم، بازیکن ذخیره تیم بود. الان فکر کنم، ۳۸ ساله شده است. (با خنده)

وی در رابطه با نقش تماشاگران تصریح کرد: زمانی که در مس بودم، ورزشگاه پر می‌شد. طرفداران کرمان مانند سپاهان بوده و دقیقه نودی هستند، زمانی که گرم می‌کردیم، کسی نیست، اما به موقع شروع بازی ورزشگاه پر می‌شد. سپاهانی‌ها هم اینجوری هستند. توقع داریم استقبال بیشتری از سوی تماشاگران شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: محمد ایران پوریان و خالد شفیعی مصدوم بوده، اما سایر بازیکنان سرحال و قبراق هستند. امسال خدا را شکر بازیکنانی گرفتیم که اگر هم بازی نکرده‌اند، در حد بازیکنانی هستند که بازی می‌کنند. این‌ها نقاط قوت سپاهان است. این برخلاف سال‌های حضورم در استقلال بود که با ۷ نفر تمرین می‌کردیم. امسال هم خوب شروع کرده و هم خوب یار گرفته‌ایم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه ارتباط کرمانی‌ها با او دو طرفه است، اما بهتر نیست کار نیمه تمامش را انجام داده و به مس بازگردد، گفت: آقای یوسف‌آبادی شاهد زنده است، همان سال قرار بود بمانم، قراردادی که بسته می‌شد، خوب بود و حتی لیست دادم. یوسف‌آبادی بلند شد و صورتم را «ماچ» کرد و گفت خیلی مردانگی کردید که هنوز قرارداد نبسته، لیست دادید. پس از آن یک‌سری اتفاقاتی افتاد و شرایط استقلال طوری بود که احساس دین کردم و باید به این تیم کمک می‌کردم، قراردادی که از استقلال گرفتم، یک سوم اینجا بود. من لیستم را داده بودم و فکر کنم ۹۰ درصد آن جذب شد. هیچ مربی این کار را نمی‌کند که قرارداد نبسته، لیست بدهد. همین آقای یوسف‌آبادی و نیک نفس مرد هستند. پس از آن پرویز مظلومی آمد که استاد من است و شاگردی ایشان را کردم که با درایت او سهمیه آسیا گرفتند. پس از آن نمی‌دانم چه اتفاقی برای کرمان افتاد. حالا فوتبال ایران مثل مملکت شده که شب می‌خوابی و صبح بلند می‌شوی و می‌بینی اتفاقات زیادی افتاده است.

خبرنگاری گفت که شاهد بوده است که قلعه‌نویی اعلام کرد که اگر استقلال پیشنهاد نمی‌داد، در مس کرمان می‌ماند، سرمربی سپاهان در واکنش به این موضوع گفت: به روح مادرم به استقلال فکر نمی‌کردم. فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت با من صحبت کرد و گفت شرایط اینطوری است و برگرد. من هم احساس دین کردیم و به استقلال برگشتم. استقلال آن سال سیزدهم بود و با مدیرعامل وقت شرکت ملی صحبت کردم و ۵۰، ۶۰ درصد کار جلو رفت که به خاطر شرایط استقلال برگشتم. به هر حال قسمت بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی