دین‌محمدی

پیشکسوت استقلال می‌گوید توپی که الحاجی گرو مقابل سایپا گل کرد را یک بازیکن لیگ ۶ هم می‌توانست به گل تبدیل کند.

به گزارش ایران پژواک، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره باخت استقلال در ضربات پنالتی و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم. دو تیم فرصت برای گلزنی داشتند. سایپا وقتی ۱۰ نفره شد استقلال می‌توانست نهایت استفاده بکند اما این اتفاق نیفتاد. ایراد وینفرد شفر به نظر من تعویض‌هایی بود که کاربردی نداشت.

او ادامه داد: مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری می‌توانستند در این بازی بیشتر مورد استقلال قرار گیرند که تبریزی اصلا در بازی استفاده نشد تا میانگین قدی بالا برود و در حمله موثرتر بودیم. ما در فاز حمله اصلا خطرناک نبودیم. الحاجی گرو همین که در ایران بازی می‌کند باید خوشحال باشد. او ضعیف‌ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال است. آن پنالتی هم که گل دوم استقلال را رقم زد یک بازیکن لیگ ۶ هم می‌توانست به گل تبدیلش کند.

دین‌محمدی در ادامه اظهار کرد:‌ وقتی تیم تحت فشار است، نباید بازیکنانی مثل مهدی قائدی و صیادمنش وارد بازی شوند. در آن برهه باید بازیکنان باتجربه پا به میدان می‌گذاشتند تا شرایط بازی را به نفع استقلال تغییر می‌دادند. روزبه چشمی در این بازی نباید در پست دفاع بازی می‌کرد. اگر او در پست هافبک دفاعی پا به میدان می‌گذاشت کمربند استقلال محکم می‌شد.

این پیشکسوت استقلال گفت: به نظر من اگر اسم‌های دو تیم تغییر پیدا می‌کرد یعنی استقلال سایپا می‌شد و سایپا استقلال، یاران شفر می‌توانستند به راحتی این بازی را ببرند. نبود وریا و پژمان منتظری بسیار احساس شد و خلاء را در این تیم ایجاد کرد.

سیروس دین محمدی در پایان اظهار کرد: ما به وقتش حمایت می‌کنیم و به وقتش انتقاد می‌کنیم. من شرمنده هواداران هستم. من دلم برای هواداران می‌سوزد. در موقعیتی که استقلال باید پنالتی را دوم را بزند، چرا مهدی قائدی باید این پنالتی را بزند؟ به نظر من استقلال باید در نیم فصل یارگیری کند تا شرایطش مقداری بهتر شود. استقلال باید یک سری بازیکنان را بیرون بریزد وبازیکنانی که به دردش می‌خورد را به تیم اضافه کند تا دل هواداران را خوشحال کند. نه مارکوس نویمایر که انگار دارد در زمین گل کوچک بازی می‌کند و حتی یک برابر یک را نمی‌تواند رد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی