خودرو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش مجدد قیمت در بازار خودرو نخواهیم داشت چرا که قیمت‌ها به اندازه کافی بالارفته است.

به گزارش ایران پژواک، سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار کرد: افزایش قیمت در این بازار نخواهیم داشت چرا که قیمت‌ها به اندازه کافی بالارفته است و کششی در بازار نیست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار راکد است تصریح کرد: زمانی که خریدار در بازار نباشد به طور قطع قیمت‌ها کاهش می‌یابد، این درحالی است که در بازار خودروهای داخلی و وارداتی رکود حاکم است.

موتمنی، با بیان اینکه قیمت‌ها بالارفته و به تبع آن خریدی صورت نمی‌گیرد افزود: اگر نوسان ارز نداشته باشیم، قیمت‌ها بی‌شک کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، در ادامه گفت: میزان اختلاف قیمت بازار و کارخانه درخودروهای زیر ۳۰ میلیون تومان بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون، خودروهای ۳۰ تا ۴۵ میلیون بین ۱۸ تا ۳۳ میلیون و خودروهای ۴۵ تا ۵۵ میلیون بین ۳۸ تا ۵۵ میلیون تومان است.

موتمنی، در ادامه از وضعیت بازار گفت: درحال حاضر خرید و فروشی به آن صورت انجام نمی‌شود و اگر نوسان ارز نداشته باشیم به طور قطع کاهش در قیمت خودروهای داخلی بیشتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: اگر عرضه به انداره مناسب وجود داشته باشد و خودروسازان برنامه‌های خود را برای تامین نیاز بازار ادامه دهند شاهد اختلاف قیمت نخواهیم بود اما متاسفانه بسیاری از افراد  از این امر سوء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرج IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 0
    با سلام. جای تحسین داره پیش خرید خودرو توسط مردم. خودمون می خوایم که پراید می شه ۴۰ میلیون ۲ سال دیگه ۸۰ میلیون چون خودمون می خوایم. خودروپیش خرید می کنن مردم معلوم نیست چه تاریخی تحویلشون میدن خودرو رو تازه با چه قیمتی اون موقع مجبور هستی خودر رو تحیل بگیری از خداته . راحت کلاه گشادی رو سر کسانی گذاشتن که پیش خرید کردن. همین بی فکریمون هست یه ملت ۸۰ میلیونی که ۴ خانواده که صنعت خودرو رو در دست دارن واسه ما تایین تکلیف می کنن. ما ۸۰ میلیون اندازه اونا نیستیم. فکر کردین اگه ۲ ما خودرو نخرید چی می شه اگه بشه چهار ماه چی مقاومت کنید التماس می کنن وام می دن خودرو رو با قسطی ۱۰۰ بیا ببر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی