جابری

مدیرعامل شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) از تجربیات تیم فنی این شرکت در راستای انتقال و تامین دانش فنی در حوزه هوشمندسازی، در شرایط فعلی تحریم ها خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی ایران پژواک با راه اندازی سرویس مدیران موفق، نسبت به معرفی مدیران موفق صنایع مختلف و اقدامات موثر شرکت های تحت مدیریت شان، به خصوص در شرایط حال حاضر تحریم ها، اقدام می نماید.

در همین راستا، مهندس محمد جابری مدیرعامل شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) که از مدیران موفق صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی ایران پژواک، پیرامون معرفی شرکت تحت مدیریش و اقدامات موثر و شاخص این شرکت از بدو تاسیس تاکنون سخن گفته است.

شرکت اتصال صنعت میانه از سال 1393 شروع به فعالیت کرده است و در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای هوشمند ارتباطات، پیشتاز بوده است. این شرکت طی سال های اخیر، با حضور در حوزه اینترنت اشیاء نسبت به طراحی، تولید و ساخت محصولات این حوزه، و حضور در بازار داخلی و بین المللی، اقدام کرده است.

مدیران این شرکت با استفاده از تجربیات شان، در شرایط فعلی تحریم ها نسبت به انتقال و تامین دانش فنی در حوزه هوشمندسازی، اقدامات راهگشایی را در دستور کار قرار داده اند که می تواند مورد استفاده‌ی سایر شرکت ها قرار گیرد.

گفت‌وگوی ایران پژواک با مدیرعامل شرکت اتصال صنعت میانه را ببینید.

فیلمبردار: حسین شهلائی - تنظیم: زهرا طاهری

http://www.iranpejvak.com/d/2018/11/05/0/8291.mp4

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی